تاریخ انتشار : جمعه 26 نوامبر 2021 - 23:46
کد خبر : 125399

به جد پیگیر استفاده بهینه از ظرفیت های آذربایجان غربی در حوزه های مختلف هستیم

به جد پیگیر استفاده بهینه از ظرفیت های آذربایجان غربی در حوزه های مختلف هستیم

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم برخورد جدی با مسئولینی که درامر نظارت و توزیع اقلام اساسی مردم کوتاهی می کنند، تاکید کرد. حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه مردم نباید در خرید کالاهای اساسی و مورد نیاز خود ، دغدغه کمبود یا افزایش

به جد پیگیر استفاده بهینه از ظرفیت های آذربایجان غربی در حوزه های مختلف هستیم

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم برخورد جدی با مسئولینی که درامر نظارت و توزیع اقلام اساسی مردم کوتاهی می کنند، تاکید کرد.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه مردم نباید در خرید کالاهای اساسی و مورد نیاز خود ، دغدغه کمبود یا افزایش قیمت کالا را داشته باشند، افزود: دغدغه مردم در تامین کالاهای اساسی باید رفع شود.

وی ادامه داد: باید به موضوع تامین کالاهای اساسی ورود جدی شود و همچنین دستورات لازم  برنظارت و بازرسی دقیق درخصـوص  توزیع این محصولات صادر و در صورت نیاز با مسئولینی که در این امر کوتاهی می کنند برخورد جدی شود.

حجت الاسلام ذاکر خاطر نشان کرد: برخی کمبودها ناشی از کم شدن تولید نیست و به دلیل عدم نظارت کافی بر توزیع و دلال بازی است و ضروری است به جد با این معضل مقابله شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس در ادامه به شاخص های توسعه یافتگی استان اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه در اثر برخی تصمیمات غلط در گذشته، آذربایجان غربی از ریل توسعه یافتگی عقب مانده است.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی افزود: آذربایجان غربی به لحاظ موقعیت جغرافیایی ویژه و هم مرزی با سه کشور خارجی، داشتن پایانه ها و گمرکات متعدد، معادن غنی و ظرفیت های کشاورزی می تواند به یکی از توسعه یافته ترین استان های کشور تبدیل شود که به جد پیگیر استفاده بهینه از ظرفیت های استان در حوزه های مختلف هستیم.

ذاکر، توسعه تجارت فرامرزی و حمایت از صادرکنندگان استان را از دیگر برنامه های مهم استان عنوان کرد و گفت: در جلسات مختلف میدانی با مسئولان کشوری نسبت به توسعه زیرساخت های تجاری و زیرساخت های حمل و نقلی و لجستیکی استان که به عنوان یک راهبرد می تواند نقش بسزایی در توسعه و رونق اقتصادی استان داشته باشد، قدم های اولیه برداشته شده است و باید پیگیر مصوبات و طرح ها باشیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها