تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 دسامبر 2021 - 13:17
کد خبر : 180002

بوکسور بلاروسی با مربی‌اش می‌آید/ کاش در المپیک پکن مربی مرتضی بودم

بوکسور بلاروسی با مربی‌اش می‌آید/ کاش در المپیک پکن مربی مرتضی بودم

ایسنا/لرستان مربی تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد می‌گوید: بوکسور خارجی این تیم به همراه مربی خودش وارد کشورمان می‌شود. رحیم سپهوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم خوبی برای حضور در لیگ برتر بسته‌ایم و با تمام احترامی که برای سایر رقبا قائل هستم اما فقط برای قهرمانی راهی اراک(محل برگزاری مسابقات) می‌شویم. وی ادامه

بوکسور بلاروسی با مربی‌اش می‌آید/ کاش در المپیک پکن مربی مرتضی بودم

ایسنا/لرستان مربی تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد می‌گوید: بوکسور خارجی این تیم به همراه مربی خودش وارد کشورمان می‌شود.

رحیم سپهوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم خوبی برای حضور در لیگ برتر بسته‌ایم و با تمام احترامی که برای سایر رقبا قائل هستم اما فقط برای قهرمانی راهی اراک(محل برگزاری مسابقات) می‌شویم.

وی ادامه داد: علاوه بر مشتزنان خوبی که داریم، قوی‌ترین کادرفنی را هم پلیمر دارد. مرتضی برادرم سرمربی است و مصطفی زارع، شهاب خاکی و بنده هم کادرفنی را تشکیل می‌دهیم.

سپهوند با اشاره به جذب دیمتری آسانو در وزن ۶۳ کیلوگرم اضافه کرد: مربی این مشتزن بلاروسی نیز به ایران می‌آید و کوچینگ او را بر عهده دارد که به نظرم کاری بسیار حرفه‌ای است.

این مربی لرستانی با بیان اینکه بوکسور آماده را به تیم ملی تحویل می‌دهیم اما در مسابقات بین‌المللی موفق نمی‌شود، تاکید کرد: به نظرم هر بوکسور باید با مربی خودش در مسابقات حضور پیدا کند و بدون شک موفقیت در چنین شرایطی محتمل‌تر است.

وی مدعی شد: اگر من در المپیک پکن مربی برادرم(مرتضی) می‌بودم شک نکنید که به راحتی بوکسور اهل دومینیکن را شکست می‌داد. مرتضی اگر در آن مبارزه پیروز می‌شد به نیمه‌نهایی راه می‌یافت و مدال خودش را قطعی می‌کرد.

سپهوند تصریح کرد: بحث من این است که هر بوکسوری اگر با مربی خودش به مسابقات برود بدون تردید بهتر نتیجه می‌گیرد و برای همین بوکسور خارجی تیم ما به همراه مربی‌اش می‌آید.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها