تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دسامبر 2021 - 15:18
کد خبر : 164454

بیش ۱۲۰۰ برنامه آموزشی ترویجی در فارس برگزار شد

بیش ۱۲۰۰ برنامه آموزشی ترویجی در فارس برگزار شد

ایسنا/فارس مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس اعلام کرد که در بهمن ماه امسال ۱۲۳۵ برنامه آموزشی و ترویجی با هدف ارتقای سطح آگاهی و آموزش اعضای کتابخانه‌های عمومی استان اجرایی شده است. روح‌الله منوچهری چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامه‌های یاد شده در ۳ سطح ملی، استانی و شهرستانی با محوریت دهه مبارک

بیش ۱۲۰۰ برنامه آموزشی ترویجی در فارس برگزار شد

ایسنا/فارس مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس اعلام کرد که در بهمن ماه امسال ۱۲۳۵ برنامه آموزشی و ترویجی با هدف ارتقای سطح آگاهی و آموزش اعضای کتابخانه‌های عمومی استان اجرایی شده است.

روح‌الله منوچهری چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامه‌های یاد شده در ۳ سطح ملی، استانی و شهرستانی با محوریت دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی، گرامیداشت یاد و خاطره امام شهدا و شهدای گرانقدر انقلاب برگزار شد، افزود: برگزاری مراسم گرامیداشت نیم قرن فعالیت کتابخانه عمومی ابوریحان و ویژه برنامه فصل رهایی به صورت استانی و برپایی طرح ویژه راویان بالندگی با قدردانی از ۶ چهره جوان، پیشکسوت و فقید شعر انقلاب اسلامی استان فارس در سطح ملی از مهم‌ترین برنامه‌های برگزار شده کتابخانه‌های عمومی در بهمن ماه بود.

منوچهری ادامه داد: کتابخانه‌های عمومی با برنامه ریزی و اجرای برنامه‌هایی با موضوعات فرهنگی، ادبی، مشاوره، سلامت، آموزش مهارت‌های زندگی، سواد در قالب نشست کتابخوانی، معرفی کتاب، نشست‌های محافل ادبی، پویش‌های متعدد، برنامه‌های ویژه کودک و چراغ کتاب و کتابخوانی را در فضای مجازی روشن نگه داشتند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس ادامه داد: برگزاری برنامه‌های آموزشی و ترویجی در راستای رسالت کتابخانه‌های عمومی مبنی بر آموزش مادام‌العمر و کمک به پر کردن اوقات فراغت عموم انجام می‌شود که برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت غیرحضوری برگزار شد.

منوچهری اضافه کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا و ایجاد محدودیت‌های برنامه‌های جمعی، گسترش فعالیت کتابخانه‌های عمومی در فضای مجازی راهکاری لازم برای حفظ ارتباط عموم مردم با حوزه کتابخوانی است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها