تاریخ انتشار : شنبه 30 اکتبر 2021 - 16:15
کد خبر : 32185

تازه‌ترین خبر درباره یک اجرای پیش‌بینی نشده

تازه‌ترین خبر درباره یک اجرای پیش‌بینی نشده

حسین پوریانی‌فر، کارگردان جوان تئاتر به زودی تازه‌ترین نمایش خود را درشهر “رودان” بندر عباس اجرا می‌کند، نمایشی که اجرای آن را از قبل پیش‌بینی نمی‌کرد.  این کارگردان جوان برای برگزاری یک کارگاه آموزشی به شهر “رودان” دعوت شد ولی حال و هوای این شهر و انگیزه و شوق هنرجویان جوان آنچنان او را تحت

تازه‌ترین خبر درباره یک اجرای پیش‌بینی نشده

حسین پوریانی‌فر، کارگردان جوان تئاتر به زودی تازه‌ترین نمایش خود را درشهر “رودان” بندر عباس اجرا می‌کند، نمایشی که اجرای آن را از قبل پیش‌بینی نمی‌کرد.

 این کارگردان جوان برای برگزاری یک کارگاه آموزشی به شهر “رودان” دعوت شد ولی حال و هوای این شهر و انگیزه و شوق هنرجویان جوان آنچنان او را تحت تاثیر قرار داد که تصمیم گرفت به جای برگزاری صِرف یک کارگاه آموزشی ، نمایش جدید خود را با حضور این هنرجویان اجرا کند.

حالا این نمایش که عنوان آن «سومین تقطیر» است، در آستانه اجراست و پوستر آن نیز رونمایی شده است.

قرار است این اثر نمایشی نهم تا چهاردهم آبان ماه در رودان اجرا شود، آن هم در مکانی که پیش از این هیچ نمایشی اجرا نشده، مکانی که حتی رهگذری هم از آن عبور نمی‌کند، یک نخلستان بزرگ با عطر درختان لیمو.

پوریانی‌فر در اجرای این پروژه، نویسندگی، طراحی و کارگردانی را بر عهده دارد و دیگر گروه اجرایی آن به شرح زیر هستند:

تهیه کننده و مجری طرح: حسین درویشی ( گروه تئاتر سیاژن)

بازیگران به ترتیب الفبا:میلاد افواج، علی خودستان، ملیکا درویشی، بتول رودانی، فروغ رهبری، حدیث زمانی، امیر صالحی، ریحانه صالحی، فاطمه عبیری، نرجس عبیری، نسیم عزیزی، سپیده فضل یاب، مهدی قربانی، راحله کریم پور، مهرناز کوهکن، حسن نیک خواه، حجت نیک زاد.

موسیقی: آرش ضرابی ، باران احصایی، طراح پوستر: یاسمن مرادی ، طراح نور : محسن باقری،  دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیر جعفری، عکاس: سپیده فضل یاب.

این نمایش از ۹ تا ۱۴ آبان ماه ساعت ۱۷ و به مدت ۹۰ دقیقه اجرا می‌شود.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها