تاریخ انتشار : دوشنبه 8 نوامبر 2021 - 19:06
کد خبر : 80016

تامین هزینه‌های ازدواج و اشتغال از دغدغه‌های اصلی جوانان است

تامین هزینه‌های ازدواج و اشتغال از دغدغه‌های اصلی جوانان است

ایسنا/آذربایجان شرقی با حضور مدیر کل امور زنان و خانواده استاندار آذربایجان شرقی و مدیر عامل موسسه خیریه شمس، جمعی از اعضای موسس ایران تیم و خانواده‌های زوجین، جشن ازدواج ۱۱ زوج معلول در استان برگزار شد. رقیه صادق زاده، مدیر کل امور زنان  و خانواده استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تبریک به عروس

تامین هزینه‌های ازدواج و اشتغال از دغدغه‌های اصلی جوانان است

ایسنا/آذربایجان شرقی با حضور مدیر کل امور زنان و خانواده استاندار آذربایجان شرقی و مدیر عامل موسسه خیریه شمس، جمعی از اعضای موسس ایران تیم و خانواده‌های زوجین، جشن ازدواج ۱۱ زوج معلول در استان برگزار شد.

رقیه صادق زاده، مدیر کل امور زنان  و خانواده استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تبریک به عروس و دامادها و خانواده‌هایشان از بانیان این مراسم قدردانی کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های امروزه کشورمان، تشکیل خانواده برای جوانان، اشتغال زایی، تامین هزینه‌های ازدواج و… است که امیدواریم با همت و تلاش این موسسات خیریه بتوانیم در راستای حل مشکلات گام موثرتر برداریم.

محمد نوری زاده، موسس خیریه شمس نیز ضمن تبریک به عروس دامادها، گفت: ترویج ازدواج آسان، کاهش سن ازدواج و حمایت از خانواده زوج‌های جوان جزو اهداف و برنامه‌های ثابت موسسه خیریه شمش است.

وی تصریح کرد: این موسسه علاوه بر تامین هزینه‌های ازدواج افراد بی بضاعت در کل کشور زمینه‌های مختلف از جمله آزادی زندانی، پخش غذای گرم در مناطق محروم، اشتغال زایی برای جوانان و زنان سرپرست خانوار و … نیز فعالیت می‌کنند.

سیما علیپور، موسس هسته مرکزی ایران تیم نیز  در این مراسم گفت: در هسته مرکزی ایران تیم، ۱۰۰ جوان زیر ۳۵ سال مشغول فعالیت هستند و در مجموع ۵۰۰ نفر با ما همکاری دارند، بنابر این مراسم حاصل یک کار تیمی و علاوه بر اعضای تیم همه مزون دارها، مدیران سالن‌های زیبایی، گلفروشی‌ها و تمام کسانی که از طریق «اهدای تخصص»با ما همکاری دارند و در کار بزرگی انجام شده سهیم بوده‌اند.

بر اساس این گزارش، هزینه‌های مریوط به ازدواج ۱۱ زوج معلول به همت خادمان موسسه خیریه شمس و ایران تیم در استان آذریایجان شرقی تامین شده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها