تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 دسامبر 2021 - 17:21
کد خبر : 173592

تامین و توزیع ۱۷۰ تن کالای اساسی جهت یاری رساندن به زلزله زدگان شهرستان سی سخت

تامین و توزیع ۱۷۰ تن کالای اساسی جهت یاری رساندن به زلزله زدگان شهرستان سی سخت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۱۷۰ تن کالاهای اساسی جهت همیاری و کمک رساندن به زلزله‌زدگان شهر سی سخت خبر داد. “سالار حسین پور” از تخصیص ۱۷۰ تن کالاهای اساسی جهت همیاری و کمک رساندن به زلزله‌زدگان شهر سی سخت خبر داد و افزود: براساس مسئولیت

تامین و توزیع ۱۷۰ تن کالای اساسی جهت یاری رساندن به زلزله زدگان شهرستان سی سخت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۱۷۰ تن کالاهای اساسی جهت همیاری و کمک رساندن به زلزله‌زدگان شهر سی سخت خبر داد.

“سالار حسین پور” از تخصیص ۱۷۰ تن کالاهای اساسی جهت همیاری و کمک رساندن به زلزله‌زدگان شهر سی سخت خبر داد و افزود: براساس مسئولیت های اجتماعی و با توجه به مصوبات کمیته اقتصادی ستاد بحران، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ۵۰ تن مرغ منجمد دولتی،۱۰۰ تن برنج دانه بلند و ۲۰ تن آرد، تأمین و با هماهنگی سایر دستگاه های نظارتی توزیع خواهد نمود.
وی تصریح کرد: کار نظارت دقیق بر نحوه توزیع این کالاها جهت استفاده بهینه زلزله زدگان، توسط بازرسان این سازمان،فرمانداری و سپاه پاسداران انجام خواهد شد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سهمیه آرد تخصیص یافته توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی استان صرفا برای توزیع بین واحدهای نانوایی شهرستان دنا خواهد بود که ضمن نظارت دقیق توسط بازرسان این سازمان و اتحادیه خبازان، این مقدار پخت نان به مدت ۷ روز بین مردم نوعدوست و زلزله زده شهرستان دنا به صورت رایگان توزیع خواهد شد.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها