تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اکتبر 2021 - 23:12
کد خبر : 17662

تاکید استاندار سیستان وبلوچستان بر تلاش رسانه‌ها برای حضور گسترده مردم در انتخابات

تاکید استاندار سیستان وبلوچستان بر تلاش رسانه‌ها برای حضور گسترده مردم در انتخابات

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر تلاش رسانه‌ها برای حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: رسانه‌ای مورد استقبال عموم قرار می‌گیرد که علاوه بر صداقت و راستگویی، بتواند تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های درست را در اختیار مردم قرار دهد. به گزارش ایسنا احمدعلی موهبتی در نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی

تاکید استاندار سیستان وبلوچستان بر تلاش رسانه‌ها برای حضور گسترده مردم در انتخابات

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر تلاش رسانه‌ها برای حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: رسانه‌ای مورد استقبال عموم قرار می‌گیرد که علاوه بر صداقت و راستگویی، بتواند تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های درست را در اختیار مردم قرار دهد.

به گزارش ایسنا احمدعلی موهبتی در نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی اظهار کرد: رسانه‌ای موفق است که مسیر انبیای الهی را در پیش گیرد و در کارش صداقت داشته باشد امیدواریم این اصل را همه دوستان اصحاب رسانه در نظر داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: رسانه‌ای مورد استقبال عموم قرار می‌گیرد که علاوه بر صداقت و راستگویی و صحت، بتواند تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های درست و لازم را در اختیار مردم قرار دهد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: باید تلاشمان را بکنیم تا مردم حضور حداکثری پای صندوق‌های رای داشته باشند، اگر کسانی که می‌توانند در تصمیم‌گیری به خوبی نقش ایفا کنند در این انتخابات شرکت نکنند به منطقه ظلم کردند و اگر مردم در انتخابات مشارکت نداشته باشند به خودشان ظلم کردند چرا که حق انتخاب را از خودشان سلب کرده اند.

موهبتی با اشاره به اقدامات عمرانی انجام شده در استان، گفت: طرح ۴۶ هزار هکتاری منطقه سیستان که یک پازل از پازل های توسعه سیستان و بلوچستان است با تمام محدودیت‌ها انجام شد و علاوه بر آن، طرح چاه ژرف نیز در حال انجام است.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: در راستای ساماندهی حاشیه‌نشینی هم به روستاها توجه کردیم تا مردم به حاشیه شهرها مهاجرت نکنند و هم به ساماندهی حاشیه‌ شهرها پرداختیم.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی در سیستان و بلوچستان باید شکل بگیرد و نیاز است روی این موضوع تمرکز لازم به عمل آید تا شاهد رفع محرومیت استان باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در شرایط فعلی اگر قهر کنیم ابتدا دشمن شاد خواهد شد و فکر خواهد کرد می‌تواند این اتحاد را برهم بزند.

در ابتدای این نشست، تعدادی از فعالان فضای مجازی و مدیران رسانه‌ها به تشریح مباحث و دغدغه‌های رسانه‌های سیستان و بلوچستان پرداختند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها