تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 1:39
کد خبر : 97135

تاکید فرماندار زرآباد بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در عید قربان

تاکید فرماندار زرآباد بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در عید قربان

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار شهرستان زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان بر ضرورت استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم از دید و بازدیدهای عیدانه برای حفظ سلامت فردی و مقابله با ویروس کرونا تاکید کردند. به گزارش ایسنا، نعمت الله نجاری در جلسه هماهنگی برگزاری نماز عید قربان اظهارکرد: برای پیشگیری از افزایش

تاکید فرماندار زرآباد بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در عید قربان

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار شهرستان زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان بر ضرورت استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم از دید و بازدیدهای عیدانه برای حفظ سلامت فردی و مقابله با ویروس کرونا تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، نعمت الله نجاری در جلسه هماهنگی برگزاری نماز عید قربان اظهارکرد: برای پیشگیری از افزایش شمار مبتلایان در ایام عیدقربان همه شهروندان بایستی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و حتی المقدور در خانه بماند.

وی افزود: آگاهی بخشی علما و روحانیون به مردم نسبت به تهدیدهای بیماری کرونا مهم است و امیدواریم با همراهی مردم مانع روند صعودی مجدد کرونا در منطقه شویم.

وی از مردم زرآباد خواست به سلامت خود و جامعه اهمیت دهند و با همراهی و همکاری با ستاد کرونا زمینه روند کاهشی مبتلایان  و فوتی های به کرونا را در شهرستان فراهم کنند.

فرماندار زرآباد ادامه داد: با توجه به در پیش بودن عید قربان رعایت موازین بهداشتی در ذبح دام برای مقابله با بیماری واگیردار تب کریمه کنگو و حفظ سلامت مردم ضروری است.

نجاری راه اندازی پویش شهرستانی واکسیناسیون در سطح شهرستان زرآباد و پوشش حداکثری واجدین شرایط تاکید کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها