تاریخ انتشار : دوشنبه 15 نوامبر 2021 - 1:24
کد خبر : 91892

تجهیز بانک تجهیزات پزشکی جمیعت هلال احمر لامرد

تجهیز بانک تجهیزات پزشکی جمیعت هلال احمر لامرد

عکس تزیینی است. ایسنا/فارس رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لامرد از تجهیز بانک تجهیزات پزشکی این جمعیت به همت یک خیر خبر داد. محمود قادری گفت: نیاز مردم به دستگاه‌های تنفسی و سایر تجهیزات پزشکی با بروز و شیوع ویروس منحوس کرونا در اواخر سال ۹۸ باعث شد؛ تلاش برای جذب کمک‌های مردمی از خیرین و

تجهیز بانک تجهیزات پزشکی جمیعت هلال احمر لامرد
عکس تزیینی است.

ایسنا/فارس رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لامرد از تجهیز بانک تجهیزات پزشکی این جمعیت به همت یک خیر خبر داد.

محمود قادری گفت: نیاز مردم به دستگاه‌های تنفسی و سایر تجهیزات پزشکی با بروز و شیوع ویروس منحوس کرونا در اواخر سال ۹۸ باعث شد؛ تلاش برای جذب کمک‌های مردمی از خیرین و حضور پر شور داوطلبان، برگ زرین دیگری در دفتر خدمات عام المنفعه و خیریه جمعیت هلال احمر شهرستان لامردثبت شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر لامرد، او با اشاره به عملکرد بسیار خوب بانک تجهیزات پزشکی طی مدت اخیر، بیان کرد: به همت یکی از خیرین مقیم کشور کویت تعداد ۱۰ عدد کپسول، ۱۰ مانومتر، ۲ واکر و ۲ ویلچر به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال اهداء شد.

قادری بیان کرد: تمام این وسایل به صورت رایگان و امانی در اختیار مراجعان و بیماران شهرستان لامرد نیازمند قرار می‌گیرد.

او اضافه کرد: با توجه به شیوع موج چهارم کرونا و افزایش تعداد مراجعان به بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر و کمبود برخی از تجهیزات تنفسی از قبیل دستگاه‌های اکسیژن ساز و مانومتر، خیران و همشهریان می‌توانند کمک‌های نوعدوستانه و تجهیزات پزشکی بلااستفاده در منازل خود را به جمعیت هلال احمر اهداء کرده و در این امر خداپسندانه شریک باشند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها