تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دسامبر 2021 - 15:10
کد خبر : 152403

تحقق رونق تولید با فروش کالاهای فرهنگی دانشگاه‌ها

تحقق رونق تولید با فروش کالاهای فرهنگی دانشگاه‌ها

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: فروش کالاهای فرهنگی دانشگاه‌ها در تحقق رونق تولید موثر است. غلامرضا غفاری در گفت و گو با ایسنا، تاکید کرد: رویکرد وزارت علوم در سال جدید در زمینه فعالیت تمام کانون‌ها، انجمن‌ها، نشریات و جشنواره‌ها، تحقق شعار سال و رونق تولید است. وی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال

تحقق رونق تولید با فروش کالاهای فرهنگی دانشگاه‌ها

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: فروش کالاهای فرهنگی دانشگاه‌ها در تحقق رونق تولید موثر است.

غلامرضا غفاری در گفت و گو با ایسنا، تاکید کرد: رویکرد وزارت علوم در سال جدید در زمینه فعالیت تمام کانون‌ها، انجمن‌ها، نشریات و جشنواره‌ها، تحقق شعار سال و رونق تولید است.

وی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال نیازمند افزایش فعالیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری هستیم، ادامه داد: ایجاد شرایط فکری مناسب و فرهنگ سازی درست در حوزه فعالیت‌های نرم افزاری و عرضه تولیدات دانشگاه‌ها به خارج از دانشگاه در حوزه سخت افزاری باید برای تحقق شعار سال انجام شود.

غفاری افزود: باید دستاوردهای دانشجویی با صنعت ارتباط پیدا کند و این تولیدات در خارج از دانشگاه عرضه شود که این موضوع متأسفانه تاکنون به طور جدی عملیاتی نشده است و باید در این سال رونق تولید دانشگاه و صنعت این امر را جدی بگیرند.

به گفته وی، باید فعالیت‌های علمی دانشگاهی به سمت و سویی حرکت کند که دانشجو بداند با تولید یک محصول به عنوان صاحب محصول است و می‌تواند از تولیدات خود درآمدزایی کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به اینکه تقاضا در مورد محصولات دانشگاهی نیز باید انجام شود تا دانشجویان، تولید محصول را جدی بگیرند، تاکید کرد: اگر برای تولیدات دانشجویان و در کل تولیدات داخلی تقاضا وجود داشته باشد رونق تولید نیز شکل می‌گیرد.

غفاری با تاکید بر اینکه دانشگاه باید تعاملات خود را با خارج از دانشگاه بیشتر کند، اظهار کرد: دانشگاه باید خود را از بن‌بست‌ها خارج کرده و تعاملات بیشتری را با دنیای خارج از دانشگاه ایجاد کند و فراتر از یک محیط آموزشی عمل کند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها