تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اکتبر 2021 - 22:56
کد خبر : 17438

تدوین نقشه مهندسی فرهنگی لرستان یک ضرورت است

تدوین نقشه مهندسی فرهنگی لرستان یک ضرورت است

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: تدوین نقشه مهندسی فرهنگی لرستان تکلیفی بر دوش دستگاه‌های فرهنگی استان است. احمد حسین فتایی در جلسه کمیته فرهنگ، هنر و رسانه شورای فرهنگ عمومی لرستان که با دستور کار تدوین اولویت‌های فرهنگی استان در سالن جلسات شهید حیدریان این اداره‌کل برگزار شد، با تأکید بر لزوم اهتمام

تدوین نقشه مهندسی فرهنگی لرستان یک ضرورت است

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: تدوین نقشه مهندسی فرهنگی لرستان تکلیفی بر دوش دستگاه‌های فرهنگی استان است.

احمد حسین فتایی در جلسه کمیته فرهنگ، هنر و رسانه شورای فرهنگ عمومی لرستان که با دستور کار تدوین اولویت‌های فرهنگی استان در سالن جلسات شهید حیدریان این اداره‌کل برگزار شد، با تأکید بر لزوم اهتمام جدی اعضا نسبت به تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان، اظهار کرد: این یک تکلیف است و باید متوجه باشیم که اگر این فرصت از دست برود باید در آینده پاسخگوی مشکلات و معضلات اجتماعی به وجود آمده به دلیل این سهل‌انگاری باشیم.

وی تصریح کرد: اگر به استقبال مسائل نرویم و برای رفع آن‌ها راهکارهای کارشناسانه شده ارائه ندهیم، این مسائل در آینده به معضلاتی تبدیل می‌شوند که قابلیت بحران‌زایی خواهد داشت.

گفتنی است، بنا بر اعلام شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور، تدوین نقشه مهندسی فرهنگی کشور به‌عنوان یک سند بالادستی، یک ضرورت است که در استان‌ها توسط شورای فرهنگ عمومی و با تدوین اولویت‌های فرهنگی استان دنبال می‌شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها