تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 نوامبر 2021 - 14:56
کد خبر : 95334

ترافیک محور “بندرعباس-سیرجان” به حالت عادی بازگشت

ترافیک محور “بندرعباس-سیرجان” به حالت عادی بازگشت

عکس تزیینی است ایسنا/هرمزگان فرمانده قرارگاه پلیس راه استان هرمزگان با اشاره به اقدامات پلیس راه پس از وقوع زلزله، گفت: در حال حاضر ترافیک محور “بندرعباس -سیرجان” به حالت عادی بازگشته است. سرهنگ مهدی نیکبخت ظهر امروز (۲۵ آبان ماه) در تشریح این خبر، افزود: از لحظه وقوع زلزله با ۱۴ ساعت کار مداوم، عملیات انتظام

ترافیک محور "بندرعباس-سیرجان" به حالت عادی بازگشت
عکس تزیینی است

ایسنا/هرمزگان فرمانده قرارگاه پلیس راه استان هرمزگان با اشاره به اقدامات پلیس راه پس از وقوع زلزله، گفت: در حال حاضر ترافیک محور “بندرعباس -سیرجان” به حالت عادی بازگشته است.

سرهنگ مهدی نیکبخت ظهر امروز (۲۵ آبان ماه) در تشریح این خبر، افزود: از لحظه وقوع زلزله با ۱۴ ساعت کار مداوم، عملیات انتظام بخشی ترافیکی و بازگشایی محور “بندرعباس سیرجان” به نتیجه رسید و در حال حاضر ترافیک این محور به حالت عادی بازگشته است.

وی بیان کرد: در راستای بازگشایی هر چه سریعتر این محور مهم که کریدور اصلی انتقال کالاهای اساسی به کل کشور می باشد، علیرغم وجود خطر پس‌لرزه‌ها نیروهای پلیس راه استان هرمزگان بدون لحظه ای فوت وقت و با استفاده از توان عملیاتی در کمترین زمان خودروهای راهداری را تا محل های انسداد راه هدایت نموده اند.

نیکبخت با بیان اینکه در حال حاضر در محور اصلی “بندرعباس سیرجان” اقدامات لازم در راستای امنیت ترافیکی رانندگان به عمل آمده است، خاطر نشان کرد : تا زمان اطمینان کامل از رفع مخاطرات احتمالی تیم‌های گشت پلیس را به صورت شبانه روزی محلهای احتمال ریزش کوه و … را تحت نظر داشته تا انشاالله از بروز هرگونه حادثه ناگوار جلوگیری به عمل آید.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها