تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 نوامبر 2021 - 21:36
کد خبر : 85333

تصادف اتوبوس با کامیونت در البرز

تصادف اتوبوس با کامیونت در البرز

ایسنا/البرز رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز از برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیونت در جاده بختیار به قاسم‌آباد شهرستان نظرآباد خبر داد. مهرداد بابایی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر، گفت: ۹ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس البرز به محل اعزام شده است. بابایی

تصادف اتوبوس با کامیونت در البرز

ایسنا/البرز رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز از برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیونت در جاده بختیار به قاسم‌آباد شهرستان نظرآباد خبر داد.

مهرداد بابایی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر، گفت: ۹ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس البرز به محل اعزام شده است.

بابایی در ادامه اعلام کرد: خوشبختانه این سانحه فوتی نداشت و  فقط به علت شدت  تصاف ۳۲ نفر مصدوم شدند.

وی گفت: کلیه مصدومان پس از دریافت کمک‌های اولیه و برای انجام معاینات بیشتر با  ۹ دستگاه آمبولانس به بیمارستان‌های شهر نظرآباد و هشتگرد منتقل شدند.

وی گفت:  ۱۸ نفر از این‌مصدومان به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهر هشتگرد منتقل که به علت پیک مراجعین به این بیمارستان با استفاده از اتوبوس آمبولانس به بیمارستان شهید مدنی شهر کرج انتقال داده شده و ۱۴ مصدوم دیگر برای ادامه درمان به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) انتقال پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها