تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 23:27
کد خبر : 100298

تعداد مبتلایان کرونا در خراسان جنوبی به ۱۴۸ تن رسید

تعداد مبتلایان کرونا در خراسان جنوبی به ۱۴۸ تن رسید

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون 148 در خراسان جنوبی به کرونا مبتلا شده‌اند. محمد دهقانی فیروزآبادی، امشب ۲۹ اسفند در برنامه زنده تلویزیونی اظهار کرد: تعداد کل مبتلایان به کرونا در استان اکنون 148 هستند. وی با اشاره به اضافه شدن هشت نفر به مبتلایان در امروز، افزود: از این تعداد، یک

تعداد مبتلایان کرونا در خراسان جنوبی به ۱۴۸ تن رسید

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون 148 در خراسان جنوبی به کرونا مبتلا شده‌اند.

محمد دهقانی فیروزآبادی، امشب ۲۹ اسفند در برنامه زنده تلویزیونی اظهار کرد: تعداد کل مبتلایان به کرونا در استان اکنون 148 هستند.

وی با اشاره به اضافه شدن هشت نفر به مبتلایان در امروز، افزود: از این تعداد، یک مورد در بیرجند، یک مورد در قاین، یک مورد در فردوس، یک مورد در زیرکوه، یک مورد در درمیان و سه نفر بشرویه هستند.

به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: اکنون ۶۴ نفر در بیمارستان‌ها بستری و ۷۰ نفر ترخیص شده‌اند.

دهقانی ادامه داد: اکنون 57 نفر در بیرجند، 18 نفر در قاین، 19 نفر در زیرکوه، 12 نفر در فردوس، 26 نفر در طبس، 4 نفر در سرایان، 4 نفر در درمیان، 5 نفر در بشرویه، 2 نفر در سربیشه و یک نفر در نهبندان مبتلا به این ویروس هستند.

وی با بیان اینکه این ویروس در استان تاکنون ۱۴ فوتی به همراه داشته است، یادآور شد: از این تعداد، هفت نفر مربوط به بیرجند، شش مورد مربوط به طبس و یک مورد در قائن بوده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها