تاریخ انتشار : جمعه 19 نوامبر 2021 - 1:24
کد خبر : 103754

تعداد مبتلایان “کرونا” در کرمانشاه به 188 نفر رسید

تعداد مبتلایان “کرونا” در کرمانشاه به 188 نفر رسید

ایسنا/کرمانشاه سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از تایید ابتلای 188 نفر در استان کرمانشاه به بیماری «کرونا» خبر داد. دکتر ابراهیم شکیبا در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش آمار مبتلایان کرونا در استان گفت: تا پایان شب گذشته ابتلای 188 نفر در استان به ویروس کرونا تایید شده است. رییس مرکز

تعداد مبتلایان "کرونا" در کرمانشاه به 188 نفر رسید

ایسنا/کرمانشاه سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از تایید ابتلای 188 نفر در استان کرمانشاه به بیماری «کرونا» خبر داد.

دکتر ابراهیم شکیبا در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش آمار مبتلایان کرونا در استان گفت: تا پایان شب گذشته ابتلای 188 نفر در استان به ویروس کرونا تایید شده است.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه افزود: از این تعداد متاسفانه 19 نفر جان باختند.

شکیبا خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع اپیدمی کرونا در استان تاکنون 937 نفر در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند که از این تعداد 826 نفر ترخیص شده و هم اکنون 92 نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند.

این مسئول با اشاره به افزایش شش موردی ابتلا به کرونا و افزایش دو موردی فوتی‌های این بیماری در استان طی 24 ساعت گذشته گفت: این امر هشداری است که مردم حتما در خانه بمانند و بدانند در خانه ماندن یک امر ضروری و حیاتی برای حفظ سلامت آنها و خانواده آنها است.

شکیبا تاکید کرد: مردم به طور جد دید و بازدیدهای نوروز را لغو کنند و بدانند این طور نیست که بیماری فقط برای دیگران باشد و این امکان هست که هر فردی به این بیماری مبتلا شود.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه با ابراز تاسف از عدم رعایت نکات بهداشتی و بحث درخانه ماندن توسط عده‌ای از افراد، گفت: متاسفانه این عده که موارد گفته شده را رعایت نمی کنند، سلامت مابقی افراد را نیز به خطر می‌اندازد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها