تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 نوامبر 2021 - 21:17
کد خبر : 122016

تعداد مسافران متروی تبریز به ۱۰ هزار نفر در روز رسید

تعداد مسافران متروی تبریز به ۱۰ هزار نفر در روز رسید

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز از افزایش مسافران مترو در روزهای پایانی سال خبر داد و گفت : تعداد مسافران در روزهای پایانی سال جاری به ۱۰ هزار نفر در روز رسیده و نسبت به ماه‌های گذشته ۴۰۰۰ نفر در روز افزایش یافته است. بهرام فرهخت گفت: با توجه به فرارسیدن ایام

تعداد مسافران متروی تبریز به ۱۰ هزار نفر در روز رسید

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز از افزایش مسافران مترو در روزهای پایانی سال خبر داد و گفت : تعداد مسافران در روزهای پایانی سال جاری به ۱۰ هزار نفر در روز رسیده و نسبت به ماه‌های گذشته ۴۰۰۰ نفر در روز افزایش یافته است.

بهرام فرهخت گفت: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز، استفاده شهروندان تبریز از مترو افزایش قابل توجهی داشته و قطارهای متروی تبریز روزانه بیش از ۱۰ هزار نفر مسافر در فاز اول و دوم خط یک را جابجا می‌کند.

وی افزود: این آمار نسبت به اسفند ۹۸ و با شیوع ویروس کرونا، ۴۰ درصد کاهش یافته که امیدواریم پس از پایان و نابودی این ویروس، روزانه بیش از ۵۰ هزار نفر مسافر را جابه جا خواهیم کرد و فاز سوم خط یک نیز پس از رفع نواقص، مجددا ادامه فعالیت خود را آغاز کند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی گفت: ضمن قدردانی از مسافران مترو جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده ۱۰۰ درصدی از ماسک در طول سفر خود، مجددا تقاضا داریم که در داخل قطار، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها