تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 نوامبر 2021 - 23:18
کد خبر : 123494

تعداد ٧٣٨ داوطلب در شیراز برای شورا نام نویسی کردند

تعداد ٧٣٨ داوطلب در شیراز برای شورا نام نویسی کردند

ایسنا/فارس رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز گفت: ۷۳۸ داوطلب در انتخابات ششم شوراها در این شهرستان اقدام به نامنویسی کردند. محمدرضا امیری شامگاه چهارشنبه ۲۷ اسفند در جمع خبرنگاران بیان کرد: از تعداد کل ثبت نام کنندگان این دوره از انتخابات شوراها در شیراز ۶۲۶ نفر مرد و ١١٢ نفر زن هستند. او افزود: ٤٢٢ نفر

تعداد ٧٣٨ داوطلب در شیراز برای شورا نام نویسی کردند

ایسنا/فارس رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز گفت: ۷۳۸ داوطلب در انتخابات ششم شوراها در این شهرستان اقدام به نامنویسی کردند.

محمدرضا امیری شامگاه چهارشنبه ۲۷ اسفند در جمع خبرنگاران بیان کرد: از تعداد کل ثبت نام کنندگان این دوره از انتخابات شوراها در شیراز ۶۲۶ نفر مرد و ١١٢ نفر زن هستند.

او افزود: ٤٢٢ نفر از این تعداد به صورت حضوری ثبت نام،  ٦٤ نفر از طریق دفاتر پیشخوان، ١٣٠ نفر از طریق موبایل و ۱۲۲ نفر از طریق صفحه دسکتاپ نام‌نویسی کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز ادامه داد: ٣٥٠ نفر از کل ثبت نام کنندگان دارای مدرک لیسانس، ٢٩٨ نفر دارای مدرک فوق لیسانس، ٥٦ نفر دارای مدرک دکترا، ۱۹ نفر دارای مدرک فوق دیپلم و ۱۵ نفر دارای مدرک حوزوی هستند.

به گفته امیری، جوانترین و مسن ترین داوطلب شرکت کننده در این دور از انتخابات به ترتیب ٢٥ و ٦٦ ساله هستند.

او با بیان اینکه ٦٠٨ نفر از کل ثبت نام کنندگان مربوط به کلانشهر شیراز، ٩٠ نفر مربوط به شهر جدید صدرا، ٢٣ نفر مربوط به خانه زنیان و ١٧ نفر مربوط به داریان است، گفت: برای تصدی کرسی ها در این شهرها به ترتیب ١٣، ٧، ٥ و ٥ نفر باید توسط مردم انتخاب و به این شوراها معرفی شود.

 

 

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها