تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اکتبر 2021 - 21:45
کد خبر : 24984

تعیین تکلیف ۱۲ پلاک ثبتی برای باغ بودن یا نبودن در شورا

تعیین تکلیف ۱۲ پلاک ثبتی برای باغ بودن یا نبودن در شورا

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز سه شنبه با بررسی ۱۲ پلاک ثبتی، در خصوص باغ بودن یا نبودن آنها تصمیم گیری کردند. به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهرتهران، در سیصدمین جلسه علنی این شورا بررسی باغ بودن یا نبودن ۱۲ پلاک ثبتی را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا

تعیین تکلیف ۱۲ پلاک ثبتی برای باغ بودن یا نبودن در شورا

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز سه شنبه با بررسی ۱۲ پلاک ثبتی، در خصوص باغ بودن یا نبودن آنها تصمیم گیری کردند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهرتهران، در سیصدمین جلسه علنی این شورا بررسی باغ بودن یا نبودن ۱۲ پلاک ثبتی را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران در تشریح پلاک ثبتی ۳۱۰۴.۲۴۳۱۳.۱ گفت: این ملک به مساحت یک هزار و ۸۲۹ متر مربع در خیابان ظفر منطقه ۳  واقع شده است. کاربری قدیم آن آموزشی و زیر پهنه فعلی آن ۲۵۱ است. نظر کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران مبنی بر باغ بودن این ملک است.

به گزارش ایسنا، نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۲ رای موافق با باغ بودن این ملک موافقت کردند.

سالاری در ادامه به پلاک ثبتی ۷۹.۷۶۷۰.۱ اشاره کرد و افزود: این ملک به مساحت یک هزار و ۳۱۳ متر مربع در منطقه یک واقع شده و کمیسیون شهر سازی شورا رای به باغ نبودن این ملک دادند. نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با ۹ رای موافق، باغ نبودن این ملک را به تصویب نرساندند.

سالاری در خصوص پلاک ثبتی ۳۷۴۹.۳۵.۱ نیز گفت: مساحت این ملک ۳ هزار و ۹۳ متر واقع در خیابان کاظمی منطقه یک است که کاربری قدیم آن مسکونی و زیر پهنه فعلی آن آر۱۲۲ است. کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

به گزارش ایسنا اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا با ۱۴ رای موافق باغ بودن این زمین را به تصویب رساندند.

در ادامه سالاری درباره ی پلاک ثبتی ۵۸۲.۸ به مساحت ۹۰۰ متری این ملک اشاره کرد و وافزود: این پلاک ثبتی در خیابان باهنر منطقه یک با کاربری قدیم مسکونی و زیر پهنه فعلی آر ۱۲۲ واقع شده است. نظر کمیسیون شهر سازی شورا مبنی بر باغ بودن این ملک است. اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با ۱۲ رای موافق باغ بودن این ملک را به تصویب رساندند.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران در خصوص پلاک ثبتی های ۶۷.۱۳۵۲۳.۳و ۶۷.۱۳۵۲۱.۱ گفت: این املاک به مساحت ۳ هزار و ۱۴۳ متر مربع در زعفرانیه منطقه یک با کاربری قدیم مسکونی و زیر پهنه فعلی آر ۱۲۲ قرار گرفته است. نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این ملک است.

اعضای شورا نیز نهایتا با ۱۵ رای موافق باغ بودن این دو ملک را به تصویب رساندند.

سالاری در خصوص پلاک ثبتی ۱۲۲.۱۶۸۲۰.۳۷۸۶ گفت: این ملک به مساحت ۸۵۵ متر مربع در خیابان شقایق منطقه ۵ با کاربری قدیم آموزشی و زیر پهنه فعلی اس ۲۲۲ قرار گرفته است. نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ نبودن این ملک است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز نهایتا با ۱۱ رای موافق باغ نبودن این ملک را به تصویب رساندند.

سالاری در خصوص پلاک ثبتی ۸۰.۶۱۷.۹ با مساحت یکهزار و ۵۶۰ متر مربع گفت: این ملک در منطقه یک با کاربری قدیم مسکونی و زیر پهنه فعلی آر ۱۲۲ قرار دارد. نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین است.

اعضای شورای شهر تهران با ۱۲ رای موافق باغ بودن این ملک را به تصویب رساندند.

در ادامه سالاری به پلاک ثبتی ۷.۱۰۶ اشاره کرد و افزود: این ملک به مساحت ۹۷۱ متر مربع در منطقه یک تهران با کاربری قدیم مسکونی و زیر پهنه فعلی آر ۱۲۲ قرار گرفته است نظر کمیسیون شهر سازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین است. نهایتا اعضای شورای نیز با ۱۲ رای موافق، باغ بودن این ملک را به تصویب رساندند.

سالاری درباره پلاک ثبتی ۱۱۴۰.۵.۱ گفت: این ملک به مساحت ۷۴۱ متر مربع واقع در گلاب دره منطقه یک کاربری قدیم فضای سبز و زیر پهنه فعلی جی ۱۱۱ دارد. کمیسیون شهرسازی شورا به باغ بودن این ملک رای داده است. اعضای شورای شهر تهران نیز با ۱۴ رای موافق با باغ بودن این ملک موافقت کردند.

رئیس کمیسوین شهر سازی شورای شهر تهران درباره پلاک ثبتی ۹۰.۶۶۰.۱ به مساحت ۹۹۵ متر مربع نیز گفت: این ملک در منطقه ۴ با کاربری قدیم مسکونی و زیر پهنه فعلی اس ۲۱۴ قرار گرفته است کمیسیون شهر سازی شورا بر باغ بودن این زمین رای داده است.

اعضای شورا نیز نهایتا با ۱۲ رای موافق با باغ بودن این ملک موافقت کردند.

سالاری در تشریح پلاک ثبتی ۶۹.۹۵۵ به مساحت ۶۰۵ متر مربع نیز گفت: این ملک در خیابان مقدس اردبیلی منطقه یک با کاربری قدیم مسکونی و زیر پهنه فعلی جی ۳۲۳ قرار گرفته است. نظر کمیسیون شهر سازی شورای شهر تهران مبنی بر باغ بودن این ملک است.

نهایتا اعضای شورای شهر تهران نیز با ۱۲ رای موافق باغ بودن این ملک را به تصویب رساندند.

سالاری درباره ی پلاک ثبتی ۴۲.۲۴۹۸ به مساحت هزار و ۲۵ متر مربع گفت: این ملک در میدان هروی منطقه ۴ با کاربری قدیم مسکونی و زیر پهنه فعلی آر ۱۲۲ قرار گرفته است. کمیسیون شهر سازی شورا بر باغ بودن این ملک رای داده است.

اعضای شورای شهر تهران نیز با ۱۱ رای موافق باغ بودن این پلاک ثبتی را به تصویب رساندند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها