تعیین نحوه هزینهکرد درآمدهای تبلیغات پخش مسابقات ورزشی در سال ۱۴۰۰
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که ۳۰ درصد منابع حاصل از تبلیغات پخش مسابقات ورزشی به وزارت ورزش و جوانان برای کمک به فدراسیون های ورزشی و ۷۰ درصد آن در اختیار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرد. به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز (سه
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که ۳۰ درصد منابع حاصل از تبلیغات پخش مسابقات ورزشی به وزارت ورزش و جوانان برای کمک به فدراسیون های ورزشی و ۷۰ درصد آن در اختیار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرد.
به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز (سه شنبه) مجلس و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، بند (ک) تبصره ۹ ماده واحده لایحه را بررسی کرده و با آن موافقت کردند.
بر اساس این بند، به استناد بند (پ) ماده (۹۲) قانون برنامه ششم توسعه، وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مکلفند درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را به ردیف درآمدی شماره ۱۴۰۱۸۴ نزد خزانهداری کل کشور واریز نمایند. وجوه واریزی از محل ردیف ۴۹-۵۳۰۰۰۰ مندرج در جدول شماره (۹) این قانون به نسبت سی درصد (۳۰%) در اختیار وزارت ورزش و جوانان (برای کمک به فدراسیونهای مربوطه) و هفتاد درصد (۷۰%) در اختیار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار میگیرد.
انتهای پیام
منبع:ایسنا
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0