تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 نوامبر 2021 - 23:16
کد خبر : 123473

تلاش اصناف برای عبور از شرایط کرونایی

تلاش اصناف برای عبور از شرایط کرونایی

ایسنا/اردبیل رئیس اتاق اصناف استان اردبیل گفت: بیش از یکسال است که تمامی اتحادیه‌ها برای کنترل بیماری و جلوگیری از شدت شیوع بیماری در اردبیل همگام با سازمان صنعت، معدن و تجارت در تلاش هستند تا از این شرایط سخت عبور کنیم. مهدی اشجع رروز چهارشنبه 27 اسفندماه در مراسم تجلیل از اصناف و فعالان بازار

تلاش اصناف برای عبور از شرایط کرونایی

ایسنا/اردبیل رئیس اتاق اصناف استان اردبیل گفت: بیش از یکسال است که تمامی اتحادیه‌ها برای کنترل بیماری و جلوگیری از شدت شیوع بیماری در اردبیل همگام با سازمان صنعت، معدن و تجارت در تلاش هستند تا از این شرایط سخت عبور کنیم.

مهدی اشجع رروز چهارشنبه 27 اسفندماه در مراسم تجلیل از اصناف و فعالان بازار در اردبیل، اظهار کرد: از زمان شروع کرونا بسیاری از مشکلات گریبانگیر بازاریان و اصناف مختلف بوده اما در این بین تلاش صنوف مختلف برای از بین بردن و ریشه‌کنی بیماری قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اتحادیه‌ها راسا به این موضوع نظارت داشتند اما علیرغم وجود محدودیت‌های کرونایی و مشکلات تحریم توانستند چرخ اقتصاد استان را پویا نگه دارند.

اشجع با اشاره به اینکه امیدواریم شروع سال جدید توام با برکت و موفقیت برای اصناف باشد، افزود: امیدوارم سال جدید عاری از مشکلات برای واحدهای تولیدی و بازاریان و فعالان سایر عرصه‌های اقتصاد باشد.

وی ادامه داد: اتحادیه‌های استان دوشادوش مردم در تلاش هستند تا هر چه زودتر سایه شوم این بیماری از کشور و حتی جهان رخت بربندد که در این راستا همت و تلاش مضاعفی را از سوی اصناف اردبیل شاهد بودیم.

رئیس اتاق اصناف اردبیل تصریح کرد: اصناف قلب تپنده اقتصاد است و به عنوان آخرین حلقه این چرخه نقش مهمی در بهبود شرایط اقتصادی ایفا می‌کند.

در ادامه این جلسه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز بیان کرد: به یقین می‌توان گفت که توانمندی بالای اصناف در اقتصاد  تاثیرگذار بوده و آن را به سمت و سویی با راندمان بالا سوق خواهد داد.

رامین صادقی اظهار کرد: در طول یک سال گذشته بازاریان و اتحادیه‌های مختلف با مشکلات مالیاتی و چک‌های برگشتی ودیگر مشکلات مواجه بودند اما با صبوری توانستند بر این مسائل فائق آیند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها