تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 19:53
کد خبر : 98219

تمدید مهلت زمانی سفارش کتاب های درسی برای دانش آموزان

تمدید مهلت زمانی سفارش کتاب های درسی برای دانش آموزان

ایسنا/کردستان معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان گفت: زمان ثبت سفارش فردی و گروهی کتاب های درسی در سامانه فروش و توزیع کتاب های درسی تا تاریخ 5 آذر ماه 1400 برای افراد جامانده تمدید شد. نظام مرادی امروز(۲۶ آبان) با اعلام این خبر گفت: با عنایت به درخواست های برخی

تمدید مهلت زمانی سفارش کتاب های درسی  برای دانش آموزان

ایسنا/کردستان معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان گفت: زمان ثبت سفارش فردی و گروهی کتاب های درسی در سامانه فروش و توزیع کتاب های درسی تا تاریخ 5 آذر ماه 1400 برای افراد جامانده تمدید شد.

نظام مرادی امروز(۲۶ آبان) با اعلام این خبر گفت: با عنایت به درخواست های برخی ازوالدین دانش آموزان مبنی بر تمدید مهلت زمانی ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان و به منظور کمک به دانش آموزان جامانده، زمان ثبت سفارش فردی و گروهی کتاب های درسی در سامانه فروش و توزیع کتاب های درسی، تا تاریخ 5 آذر ماه 1400تمدید شد.

مرادی تاکید کرد: اعضای کارگروه های استان و منطقه ای برنامه ریزی و سفارش کتاب های درسی به منظور استفاده از این فرصت، موظفند نسبت به بررسی وپیگیری امور(مدرسه به مدرسه، مدارس دارای بیش از 20 دانش آموز بدون سفارش کتاب درسی) تا اتمام ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان اقدام نمایند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها