تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اکتبر 2021 - 21:05
کد خبر : 36029

تمرینات نظامی رژیم صهیونیستی جهت آمادگی در جبهه‌های مختلف

تمرینات نظامی رژیم صهیونیستی جهت آمادگی در جبهه‌های مختلف

منابع خبری عبری از آغاز تمرینات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی طی امروز (یکشنبه) جهت آمادگی برای هر گونه رویارویی در جبهه‌های مختلف خبر دادند.  رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم امروز تمرینات گسترده‌ای را آغاز می‌کند و در آن سناریوهای جنگی مختلف و رخدادهای امنیتی در داخل اراضی اشغالی را شبیه سازی

تمرینات نظامی رژیم صهیونیستی جهت آمادگی در جبهه‌های مختلف

منابع خبری عبری از آغاز تمرینات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی طی امروز (یکشنبه) جهت آمادگی برای هر گونه رویارویی در جبهه‌های مختلف خبر دادند.

 رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم امروز تمرینات گسترده‌ای را آغاز می‌کند و در آن سناریوهای جنگی مختلف و رخدادهای امنیتی در داخل اراضی اشغالی را شبیه سازی می‌کند.

طبق این گزارش، در این تمرین نظامی همچنین حملات سایبری و حمله موشکی حزب‌الله لبنان و جنبش فلسطینیان داخل اراضی اشغالی شبیه سازی می‌شود.

رادیو رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش داد که این تمرین نظامی تا اواسط هفته جاری ادامه خواهد یافت و تمامی هیأت‌ها و مقامات وضعیت‌های فوق‌العاده، امنیتی و وزارتخانه‌های مختلف دولت در آن حضور خواهند یافت.

این تمرینات توسط نهاد فوریت‌های داخلی وابسته به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی مدیریت می‌شود.

این تمرینات همچنین شامل سناریوهایی برای تخلیه و انتقال ساکنان از مناطق مرزی، تخلیه و انتقال مجروحان و به بیمارستان‌های مرکز اراضی اشغالی است.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها