تاریخ انتشار : یکشنبه 28 نوامبر 2021 - 19:15
کد خبر : 127959

توزیع بسته های معیشتی و حمایتی در میان مددجویان بهزیستی استان تهران

توزیع بسته های معیشتی و حمایتی در میان مددجویان بهزیستی استان تهران

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران بر استفاده از ظرفیت سازمان هایی همچون صنعت معدن، شرکت شهرک ها، اتاق اصناف، بنگاه های اقتصادی بزرگ و غیره در جهت بهبود خدمت رسانی بهزیستی استان تاکید کرد. به گزارش ایسنا، شکراله حسن بیگی در جلسه شورای مشارکت های مردمی با بهزیستی استان تهران اظهار داشت: این شورا اقدامات

توزیع بسته های معیشتی و حمایتی در میان مددجویان بهزیستی استان تهران

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران بر استفاده از ظرفیت سازمان هایی همچون صنعت معدن، شرکت شهرک ها، اتاق اصناف، بنگاه های اقتصادی بزرگ و غیره در جهت بهبود خدمت رسانی بهزیستی استان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، شکراله حسن بیگی در جلسه شورای مشارکت های مردمی با بهزیستی استان تهران اظهار داشت: این شورا اقدامات لازم جهت توزیع بسته های معیشتی و حمایتی در میان مددجویان بهزیستی استان تهران را پیگیری کرد. در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و نیت های خیرخواهانه و با توجه به محدودیت های مالی، جلب مشارکت های مردمی ضروری است و باید در این زمینه فعال تر عمل کرد.

وی با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت های مختلف جهت جلب مشارکت های مردمی عنوان کرد: باید از ظرفیت سازمان هایی همچون صنعت معدن، شرکت شهرک ها، اتاق اصناف، بنگاه های اقتصادی بزرگ و غیره در جهت بهبود خدمت رسانی بهزیستی استان استفاده شود.

حسن بیگی تاکید کرد: مقوله مسئولیت اجتماعی اهمیت زیادی دارد و باید برنامه ریزی ها به صورتی باشد که امکان بهره گیری از ظرفیت های مختلف فراهم شود تا با مشارکت آنها بتوان قدری از مشکلات بهزیستی و مددجویان این نهاد را کاهش دهیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها