تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 نوامبر 2021 - 22:10
کد خبر : 122646

توزیع ۹۳ تن میوه تنظیم بازار شب عید در بیجار

توزیع ۹۳ تن میوه تنظیم بازار شب عید در بیجار

مدیرجهادکشاورزی شهرستان بیجار گفت: تاکنون ۹۳ تن سیب و پرتقال ویژه تنظیم بازار شب عید در شهرستان بیجار توزیع شده است . به گزارش ایسنا منطقه کردستان پیمان قمری امروز(سه شنبه ، ۶ فروردین) اظهار داشت: با هماهنگی اداره تعاون روستایی ۵ غرفه در شهر بیجار و ۸ شرکت تعاونی روستایی در شهرهای حسن آباد

توزیع ۹۳ تن میوه تنظیم بازار شب عید در بیجار
مدیرجهادکشاورزی شهرستان بیجار گفت: تاکنون ۹۳ تن سیب و پرتقال ویژه تنظیم بازار شب عید در شهرستان بیجار توزیع شده است .
به گزارش ایسنا منطقه کردستان پیمان قمری امروز(سه شنبه ، ۶ فروردین) اظهار داشت: با هماهنگی اداره تعاون روستایی ۵ غرفه در شهر بیجار و ۸ شرکت تعاونی روستایی در شهرهای حسن آباد یاسوکند، بابارشانی، توپ آغاج و روستاهای نجف آباد، جعفرآباد، حسن تیمور، قجور و قزانقره دایر است که وظیفه توزیع میوه تنظیم بازار شب عید را بر عهده دارند که خوشبختانه با استقبال بسیار خوب مردم روبرو بوده است .
وی ضمن تاکید بر تامین میوه کافی و با کیفیت در سبد غذایی خانواده ها در ایام عید افزود: در شهرستان بیجار تمهیدات لازم به منظور فراهم سازی میوه و نظارت کامل بر مکان های توزیع و قیمت میوه ها توسط ادارات جهادکشاورزی، تعاون روستایی، تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است .
مدیر جهادکشاورزی بیجار بیان کرد: سهمیه شهرستان ۴۰ تن سیب و ۶۴ تن پرتقال بوده که حدود ۴۳ تن سیب (بیش از میزان سهمیه) و ۵۳ تن پرتقال به شهرستان ارسال شده است .
قمری در ادامه افزود: تا کنون ۴۱ تن سیب با قیمت ۵۷۰۰ تومان و ۵۲ تن پرتقال با قیمت ۳۵۰۰ تومان در سطح شهرستان توزیع شده است که از این میزان ۳۰ تن سیب و ۳۹ تن پرتقال در شهر بیجار و مابقی در شهرها و روستاهای تابعه توزیع شده است .
وی تصریح کرد: توزیع از ۲۴ اسفند ۹۷ آغاز شده است و تا ۱۴ فروردین ۹۸ ادامه خواهد داشت .
مدیر جهادکشاورزی بیجار گفت: مابقی سهمیه شهرستان در غرفه شماره یک واقع در خیابان طالقانی جنب استادیوم ۱۷ شهریور توزیع می شود و در صورت نیاز بازار سعی خواهد شد مقدار اضافه بر سهمیه مقرر به شهرستان اختصاص یابد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها