تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 آگوست 2021 - 14:46
کد خبر : 69916

توسعه مالوجه نیازمند اعتبارات بیشتر/ مشکلاتی آب آشامیدنی مالوجه هنوز پابرجاست

توسعه مالوجه نیازمند اعتبارات بیشتر/ مشکلاتی آب آشامیدنی مالوجه هنوز پابرجاست

  فرماندار شهرستان قروه در حاشیه رونمایی ارتقای روستای مالوجه به شهر گفت: کل بودجه اختصاص یافته به شهرستان قروه ۲۵ میلیارد تومان است که با این رقم اعتبار نمی‌توان توسعه جاده‌ای مانند شهر مالوجه را فراهم کرد. حسین الماسی ظهر روز گذشته چهارشنبه، در مراسم ارتقای روستای مالوجه به شهر اظهار کرد: یک مجتمع آبرسانی

توسعه مالوجه نیازمند اعتبارات بیشتر/ مشکلاتی آب آشامیدنی مالوجه هنوز پابرجاست

  فرماندار شهرستان قروه در حاشیه رونمایی ارتقای روستای مالوجه به شهر گفت: کل بودجه اختصاص یافته به شهرستان قروه ۲۵ میلیارد تومان است که با این رقم اعتبار نمی‌توان توسعه جاده‌ای مانند شهر مالوجه را فراهم کرد.

حسین الماسی ظهر روز گذشته چهارشنبه، در مراسم ارتقای روستای مالوجه به شهر اظهار کرد: یک مجتمع آبرسانی توان تامین آب آشامیدنی برای ۲۵ روستای شهر مالوجه را ندارد و برای رفع این معضلات چندین حلقه چاه حفر شده است.
وی در ادامه تصریح کرد: ضرورت دارد صاحبان معادن این منطقه پروژه های نیمه تمام و در دست اجرا را در کنار پرداخت حقوق قانونی خود به سرانجام برسانند و این موضوع در حال پیگیری بوده و کارهای مثبتی در این زمینه انجام شده است.
فرماندار شهرستان قروه بیان کرد: در حال حاضر توسعه شهر مالوجه نیازمند تخصیص بودجه کافی است و اعضای شورای شهر با انتخاب شهردار کارآمد می توانند مشکلات و کمبودهای منطقه را بر طرف کنند، همچنین این فرایند نیازمند زمان کافی و صبوری مردم در پیشبرد طرح‌های توسعه شهری مالوجه است.
مشکل کمبود آب آشامیدنی در مالوجه
بخشدار شهر دلبران نیز در حاشیه این مراسم گفت: مشکلات مالوجه شامل نبود جاده مناسب، نبود شبکه فاضلاب، بهسازی معابر، نبود ماشین‌آلات شهرداری و آتش‌نشانی و…است که این‌ کمبودها با توسعه زیر ساخت شهری امکان‌پذیر است.
حسنی پدرام در ادامه افزود: ضرورت دارد تکمیل نقشه طرح تفصیلی شهر مالوجه، بوستان، فضای تفریح و کمبود فضای آموزشی در کمیته برنامه‌ریزی و بودجه استان مورد توجه قرار گیرد، چرا که دغدغه مردم شهر مالوجه حمایت مسئولان و رفع مشکلات آنان است.
وی در ادامه تصریح کرد: از مسئولان درخواست داریم مشکلات و کمبودهای شهر مالوجه در دستور کار قرار گیرد چرا که این منطقه در زمانی که روستا بود توجه مناسبی به آن نمی‌شد و همچنان مشکل کمبود آب آشامیدنی در مالوجه وجود دارد.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها