تاریخ انتشار : جمعه 19 نوامبر 2021 - 1:19
کد خبر : 103706

توقف کلیه فعالیت‌های خدمات عمومی در پارک‌های تبریز

توقف کلیه فعالیت‌های خدمات عمومی در پارک‌های تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز از توقف فعالیت کلیه خدمات عمومی در پارک‌های سطح شهر خبر داد. محمدحسین حسن زاده در این خصوص اظهار کرد: بر این اساس ممنوعیت فعالیت سرویس‌های بهداشتی، شهربازی‌ها، بوفه‌ها، رستوران‌ها و… موجود در پارک‌ها و بوستان‌های شهری برای کلیه سازمان‌ها، مناطق و شرکت‌های تابعه شهرداری

توقف کلیه فعالیت‌های خدمات عمومی در پارک‌های تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز از توقف فعالیت کلیه خدمات عمومی در پارک‌های سطح شهر خبر داد.

محمدحسین حسن زاده در این خصوص اظهار کرد: بر این اساس ممنوعیت فعالیت سرویس‌های بهداشتی، شهربازی‌ها، بوفه‌ها، رستوران‌ها و… موجود در پارک‌ها و بوستان‌های شهری برای کلیه سازمان‌ها، مناطق و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز ابلاغ شده است.

وی با بیان این‌که این اقدامات از روز گذشته آغاز شده است، گفت: هم‌چنین مقرر شد تا تمامی سرویس‌های بهداشتی عمومی تحت مدیریت شهرداری تبریز در سطح شهر، تا اطلاع ثانوی بسته شوند.

وی یادآور شد: کلیه حقوق ماموران سرویس بهداشتی در زمان تعطیلی نیز پرداخت خواهد شد و تعطیلی این اماکن به منزله قطع حق و حقوق آن‌ها نیست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، حسن زاده تصریح کرد: کلیه سرویس‌های بهداشتی و اماکنی که در پارک‌ها اقدام به خدمات رسانی می‌کنند، پس از اتمام کنترل ویروس کرونا بازگشایی می‌شوند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها