تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 دسامبر 2021 - 21:25
کد خبر : 137744

ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر در زنجان کلید خورد

ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر در زنجان کلید خورد

ایسنا/زنجان رئیس ستاد انتخابات استان زنجان از آغاز ثبت‌نام داوطلبان شورای اسلامی شهرها خبر داد. خدابخش مرادی‌نافچی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه چهار روش برای ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی اعلام شده است، تصریح کرد: نصب اپلیکیشن، ثبت‌نام در کامپیوتر و تلفن همراه یکی از این روش‌ها است که این اپلیکیشن در سایت وزارت کشور

ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر در زنجان کلید خورد

ایسنا/زنجان رئیس ستاد انتخابات استان زنجان از آغاز ثبت‌نام داوطلبان شورای اسلامی شهرها خبر داد.

خدابخش مرادی‌نافچی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه چهار روش برای ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی اعلام شده است، تصریح کرد: نصب اپلیکیشن، ثبت‌نام در کامپیوتر و تلفن همراه یکی از این روش‌ها است که این اپلیکیشن در سایت وزارت کشور قرار داده شده است.

وی از روش‌های دیگر ثبت‌نام را مراجعه به دفاتر پیشخوان و مراجعه به فرمانداری عنوان کرد و افزود: از داوطلبان درخواست می‌شود حتماً مدارک مورد نیاز که قانون تعیین کرده به ویژه گواهی عدم سوءپیشینه را هنگام ثبت‌نام به همراه داشته باشند.

این مسئول با تاکید بر این که مهلت ثبت‌نام در شوراهای اسلامی شهر هفت روز است، تصریح کرد: ثبت‌نام شورای اسلامی روستا نیز از ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ به مدت ۷ روز آغاز می‌شود.

وی با اشاره به موضوع تشکیل هیئت‌های اجرایی، خاطرنشان کرد: تشکیل هیئت‌های اجرایی نیز در دستور کار فرمانداران و بخشداران قرار گرفته است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها