تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اکتبر 2021 - 19:56
کد خبر : 18840

ثبت‌نام 1500 کرمانشاهی در مسابقات قرآن/ متقاضیان تا 13 خرداد مهلت ثبت‌نام دارند

ثبت‌نام 1500 کرمانشاهی در مسابقات قرآن/ متقاضیان تا 13 خرداد مهلت ثبت‌نام دارند

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از ثبت‌نام 1500 کرمانشاهی جهت شرکت در چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن در استان خبر داد. حجت الاسلام محمد صالحی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به استقبال قابل توجه فعالان قرآنی استان برای شرکت در مسابقات قرآن کریم، اظهار کرد: تاکنون 1500 نفر برای شرکت  در مرحله شهرستانی چهل

ثبت‌نام 1500 کرمانشاهی در مسابقات قرآن/ متقاضیان تا 13 خرداد مهلت ثبت‌نام دارند

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از ثبت‌نام 1500 کرمانشاهی جهت شرکت در چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن در استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد صالحی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به استقبال قابل توجه فعالان قرآنی استان برای شرکت در مسابقات قرآن کریم، اظهار کرد: تاکنون 1500 نفر برای شرکت  در مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ثبت نام کرده اند که این آمار در حال افزایش است و احتمالا به مرز دو هزار نفر خواهد رسید.

صالحی اضافه کرد: سال گذشته 734 نفر در استان کرمانشاه متقاضی شرکت در مسابقات قرآنی شده بودند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی در رشته های حفظ (پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل)، ترتیل، قرائت، اذان، دعاخوانی، تفسیر، همخوانی و همسرایی قرآن کریم، گفت: متقاضیان ثبت‌نام در این مسابقات تا 13خرداد مهلت دارند و این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

صالحی با بیان اینکه برگزیدگان مراحل شهرستانی به مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه پیدا می‌کنند، افزود: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات اواسط تیرماه و مرحله استانی هم مرداد ماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه هدف از برگزاری مسابقات قرآنی را قرآنی‌تر کردن فضای جامعه عنوان و ابراز امیدواری کرد: برگزاری مسابقات قرآنی بتواند جامعه را سمت زندگی قرآنی سمت و سو دهد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها