تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 2:01
کد خبر : 105819

ثبت ۳ میلیون تردد در جاده‌های خراسان رضوی

ثبت ۳ میلیون تردد در جاده‌های خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: از ۲۵ اسفند تا کنون ۳ میلیون تردد در جاده‌های استان ثبت شده که درصد قابل توجهی از آن مربوط به خودروهای مشهدی بوده است. هادی امیدوار در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت تردد در جاده‌های خراسان رضوی اظهار کرد: ترافیک جاده‌های استان سبک و

ثبت ۳ میلیون تردد در جاده‌های خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: از ۲۵ اسفند تا کنون ۳ میلیون تردد در جاده‌های استان ثبت شده که درصد قابل توجهی از آن مربوط به خودروهای مشهدی بوده است.

هادی امیدوار در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت تردد در جاده‌های خراسان رضوی اظهار کرد: ترافیک جاده‌های استان سبک و روان است. محدودیت و ممنوعیت جدیدی در حال حاضر اعمال نمی‌شود، اما در حال برنامه‌ریزی هستیم که محدودیتی در جاده‌های استان اجرا شود.

وی ادامه داد: از ۲۵ اسفند تا صبح امروز ۳ میلیون تردد در جاده‌های خراسان رضوی ثبت شده که بیش از ۲.۵ میلیون تردد مربوط به پلاک‌ خودروهای مشهدی بوده است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: میزان ورودی به مشهد نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته ۴۵ درصد کاهش داشته و ۹۰ درصد ورودی مربوط به خودروهای درون‌استانی و شهرستان مشهد بوده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها