تاریخ انتشار : شنبه 21 آگوست 2021 - 21:08
کد خبر : 5348

جان باختن یک بیمار کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد

جان باختن یک بیمار کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به ۷۲۶ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته یک هم استانی جان خود را از دست داد.  دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۳۱۷ بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که ۱۱۷ نفر از این بیماران مبتلای قطعی

جان باختن یک بیمار کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به ۷۲۶ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته یک هم استانی جان خود را از دست داد.

 دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۳۱۷ بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که ۱۱۷ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۸ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد ۵۱ هزار ۸۶۲ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدانپناه گفت: از ۲۳۱ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ٣٣ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، دنا و باشت بود. همچنین از ۳۵۸ نمونه رپید تست ٢٣ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های باشت، بویراحمد، گچساران و بهمئی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: با توجه به افزایش موارد مثبت و بستری پیش بینی میشود در طی هفته های آینده تخت های بیمارستانی توسط بیماران کرونایی  اشغال شود و همزمان  مرگ و میر عده ای از هم استانی ها را شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، یزدان پناه افزود: همه باید دست به دست هم دهیم و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی،عدم حضور در هر نوع تجمع و دورهمی و مراسمات، پرهیز از سفر و حضور در مکان های شلوغ و پرخطر در راستای کاهش میزان شیوع بیماری تلاش نماییم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها