تاریخ انتشار : شنبه 30 اکتبر 2021 - 15:41
کد خبر : 32052

خرم‌دره؛ زخمی دوقطبی‌های کاذب ایجاد شده توسط سیاسیون ناصادق

خرم‌دره؛ زخمی دوقطبی‌های کاذب ایجاد شده توسط سیاسیون ناصادق

 نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی پیچیدگی‌ها و ایجاد دوقطبی‌های کاذب توسط برخی سیاسیون ناصادق سبب عقب‌ماندگی این شهرستان است. حجت‌الاسلام حسن شجاعی صبح امروز (۸ آبان‌ماه) در دیدار با فرماندار خرم‌دره با تحلیل تاریخی و جریان‌شناسی این شهرستان، به سابقه پرافتخار مردم این منطقه در حمایت از انقلاب اسلامی

خرم‌دره؛ زخمی دوقطبی‌های کاذب ایجاد شده توسط سیاسیون ناصادق

 نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی پیچیدگی‌ها و ایجاد دوقطبی‌های کاذب توسط برخی سیاسیون ناصادق سبب عقب‌ماندگی این شهرستان است.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی صبح امروز (۸ آبان‌ماه) در دیدار با فرماندار خرم‌دره با تحلیل تاریخی و جریان‌شناسی این شهرستان، به سابقه پرافتخار مردم این منطقه در حمایت از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رویش‌های جریان انقلابی در دو دهه اخیر از برکات انقلاب اسلامی و مجاهدت‌ نیروهای جهادی شهرستان است.

وی برخی پیچیدگی‌ها و ایجاد دوقطبی‌های کاذب توسط برخی سیاسیون ناصادق را سبب عقب‌ماندگی این منطقه عنوان کرد و ادامه داد: وحدت، رمز موفقیت فرماندار و جریان‌های انقلابی است که باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سیاسی‌کاری، تکبر و مردم‌گریزی، ایراد جدی برخی از مسئولان است، یادآور شد: متاسفانه این مسئله به اعتماد عمومی مردم آسیب جدی وارد کرده و از نظر مبانی نیز خلاف گفتمان انقلاب اسلامی است، به همین دلیل همواره تاکید بر این بوده که مرام و روش مسئولان باید تواضع و فروتنی در مقابل مردم و نیز توام با ایثار و مجاهدت در راه خداوند باشد.

وی ریاست نماینده شهرستان در کمسیون اصل ۹۰ را یک فرصت مهم و ظرفیت ملی برای پیگیری مشکلات منطقه عنوان و تاکید کرد: اتمام پروژه‌های به تاخیر افتاده و تعریف پروژه‌های جدید برای پیشرفت و توسعه، باید سرلوحه اقدامات فرماندار جدید در این شهرستان قرار گیرد و در همین راستا برای کمک به پیشبرد این پروژه‌ها از فرماندار جدید قویاً حمایت خواهند کرد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها