تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 15:35
کد خبر : 106510

خسارت ۶۰۰میلیاردی سیل به مازندران

خسارت ۶۰۰میلیاردی سیل به مازندران

ایسنا/مازندران معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت:سیل در مازندران نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت برجای گذاشت. مهدی رازجویان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به خسارت سیل و بارش شدید باران در چند روز گذشته مازندران، اظهار کرد: سیل به تاسیسات زیربنایی بیش از ۴میلیارد تومان خسارت وارد کرده است‌. وی گفت: در بخش

خسارت ۶۰۰میلیاردی سیل به مازندران

ایسنا/مازندران معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت:سیل در مازندران نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت برجای گذاشت.

مهدی رازجویان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به خسارت سیل و بارش شدید باران در چند روز گذشته مازندران، اظهار کرد: سیل به تاسیسات زیربنایی بیش از ۴میلیارد تومان خسارت وارد کرده است‌.

وی گفت: در بخش مسکونی ۱۹۷هزار میلیارد تومان خسارت وارد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: آسیب سیل به بخش کشاورزی و دامداری بیش از ۹ میلیارد تومان برآورد شده است.

رازجویان ادامه داد: میزان خسارت سیل در شهرستان تنکابن ۳۲۲میلیارد تومان، عباس آباد ۱۷۲ میلیارد تومان و در چالوس ۲۵میلیارد تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان نوشهر نیز سیل خسارت  ۳۷میلیارد تومانی برجای گذاشت و در شهرستان رامسر ۳۸ میلیارد تومان خسارت برآورد شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در پاسخ به وضعیت فعلی مناطق آسیب دیده اظهار کرد: در حال حاضر مشکلی خاصی وجود ندارد، انشعابات وصل و تردد در محورها هم برقرار است.

رازجویان با اشاره به میزان کل خسارت سیل گفت: سیل در مازندران نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت برجای گذاشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها