تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دسامبر 2021 - 11:43
کد خبر : 164016

دادستان گرگان: هنوز پرونده‌ای درباره سیل تشکیل نشده است

دادستان گرگان: هنوز پرونده‌ای درباره سیل تشکیل نشده است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با بیان اینکه هنوز پرونده ای درباره سیل گلستان تشکیل نشده است، گفت: گزارش های مقدماتی در حال جمع آوری است. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال گلستان گفت: کار اصلی بررسی موضوع سیلاب به سازمان بازرسی سپرده شده است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با بیان اینکه هنوز پرونده ای درباره سیل گلستان تشکیل نشده است، گفت: گزارش های مقدماتی در حال جمع آوری است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال گلستان گفت: کار اصلی بررسی موضوع سیلاب به سازمان بازرسی سپرده شده است اما در دادستانی مرکز استان هم کارگروهی برای بررسی و جمع آوری مستندات تشکیل شده است.

وی افزود: بازدید و جمع آوری مستندات در سه بخش، پیش بینی و پیشگیری از وقوع سیلاب، وقوع بحران سیل و پس از بحران که مربوط به جبران خسارت ها و آسیب شناسی هاست در حال انجام است اما هنوز پرونده ای در این باره در دستگاه قضایی تشکیل نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان تصریح کرد: تاکید دستگاه قضایی بر آسیب شناسی این بحران، جلوگیری از وقوع مجدد آن است.

دادستان سیدحسینی گفت: در یکی از بازدید ها که از سد وشمگیر داشتیم متوجه شدیم حدود ده سال است که دستگاه های پمپاژ آن از کار افتاده و تعمیر نشده است در حالیکه اگر سالم بود می توانست از شدت سیلاب و خسارت های آن بکاهد.منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها