دانلود زیرنویس انیمیشن Drifting Home 2022 – بلو سابتايتل
دانلود زیرنویس انیمیشن Drifting Home 2022 «دریفت به خانه»، یک انیمیشن فانتزی ژاپنی در مورد گروهی از دانشآموزان کلاس ششمی که در یک مجتمع آپارتمانی خالی از سکنه به دریا میروند، به بلوغ میرسند. من می گویم “به نحوی” زیرا درس های آموخته شده و دوستانی که در این راه به دست آورده اند هرگز به اندازه فرضیه اصلی آخرالزمانی فیلم جالب و توسعه نیافته اند: گروهی فشرده از دوستان در فضا گم می شوند – بدون غذا و آب شیرین – پس از سیل ناگهانی آنها و آپارتمان های رها شده Kamonomiya را به اقیانوسی وسیع و شاید بی حد و حصر می فرستد.
براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد
زیرنویس انیمیشن Drifting Home 2022 بچهها که توسط رهبر واقعی گروه کوسوکه (موتسومی تامورا) و دوست دوران کودکیاش ناتسومه (آسامی ستو) هدایت میشوند، ناگزیر متوجه میشوند که نباید عزیزانشان را بدیهی بگیرند، بلکه باید بدانند چه زمانی باید رها شوند. متأسفانه، چیدمان اولیه فیلم از این قهرمانان حبابانگیز جذابتر است. لحن ملایمی در سرتاسر آن تأثیر میگذارد، که باعث میشود گهگاه خطر فیلم فاجعهای بیش از پیش تندکنندهتر شود. اما بله، درست خواندید: یک فیلم انیمیشن جدید درباره گروهی از کودکان وجود دارد که از شکافی در پیوستار فضا-زمان می افتند، و آنقدرها هم که به نظر می رسد خوب نیست.
طرفداران مانگا ممکن است متوجه شوند که فرضیه اصلی “دریفت خانه” یادآور کلاس درس دریفت، کمیک ترسناک نگران کننده و تخیلی کازوئو اومزو است. در مانگای اومزو، گروهی از دانشآموزان کلاسهای ابتدایی پس از یک فاجعه غیرقابل توضیح که مدرسهشان را به سمت آیندهای دیستوپیایی سوق میدهد، بهموقع گیر میافتند. “دریفت خانه” به طور قابل توجهی سبک تر است (و دارای عنکبوت های جهش یافته و به صلیب کشیده شدن کودکان کمتری است).
در «دریفت خانه»، کوسوکه با اکراه دوستان کنجکاو خود تایشی (یومیکو کوبایاشی) و یوزورو (دایکی یاماشیتا) را در پروژههای 60 ساله کامونومیا دنبال میکند. کوسوکه از بین این شخصیت ها به خوبی توسعه یافته است، بیشتر به این دلیل که او عزیزانی فراتر از دوستان افلاطونی خود دارد: پدربزرگ یاسوجی (بن شیمادا) که اخیراً درگذشته است و مادر پرکار ساتوکو (نانا میزوکی). کوسوکه با وجود ارتباط این ساختمان با یاسوجی، ساکن سابق، هنوز دوستانش را در کاوش در آپارتمان های کامونومیا رهبری می کند. بعداً، کوسوکه دوباره با ناتسومه، که اساساً برای چند سال عضوی از خانواده کوسوکه بوده، ارتباط برقرار میکند.
زیرنویس Drifting Home 2022 همچنین، یک کودک پیچیده رنگ پریده در ساختمان Kamonomiya وجود دارد. نام او نوپو (آیومو موراسه) است، و بله، او آشکارا یک روح است. یک منطق رویایی بیش از حد توضیح داده شده و کم استفاده، گروه نوپو و کوسوکه را متحد می کند، که بیشتر آن مربوط به وابستگی عاطفی قوی کوسوکه با ناتسومه است. این ارتباط به سختی فراتر از یک نقطه مهم است. پناهگاه شناور گروه گهگاه به مکان های فرسوده و (بیشتر) خالی از سکنه، از جمله یک فروشگاه بزرگ و سایر مجتمع های آپارتمانی برخورد می کند. این صحنه های اکتشافی فیلم را حدود دو ساعت بعد به نتیجه نهایی خود می رساند. این یک حمل و نقل آسان نیست، اما «دریفت خانه» در نهایت به آنجا می رسد.
یک مشکل قابل توجه: این بچه ها از نظر روانی یا عاطفی بیش از میل عمومی خود برای زندگی انگیزه ندارند، بنابراین زمان بیشتری را برای حل مسئله صرف می کنند. برخی از خطرات شرایطی گروه کوسوکه را مجبور میکند تا با جاذبه سورئال موقعیت خود مقابله کنند. اما حتی در آن زمان، این بچه ها یا صحبت می کنند یا از خطرناک ترین جنبه های مصیبتشان عبور می کنند. یک روایت ترسناک بقا را تصور کنید که بیشتر جنبه اطمینانبخش پیشفرض کابوسآمیز خود را حفظ میکند. فایده چیست؟ بینندگان ممکن است با برخی از درسهای زندگی پیشساخته و تعجب عمومی در فرضیهای که دوباره آشنا به نظر میرسد، آنجا را ترک کنند.
«دریفت خانه» زمانی بهترین کار را انجام میدهد که یک فیلم فاجعهآمیز مستقیم باشد، بیشتر بر جستجوی گروه برای تدارکات جدید، یا بعداً، فروریختن نهایی ساختمان Kamonomiya متمرکز باشد. (آنها در دریا شناورند، نه اسپویلر). هر زمان که سؤالات بزرگتری مطرح می شود، مسائل پیچیده می شود، به ویژه در رابطه با Noppo و همچنین رابطه پرتنش و عمدتاً بررسی نشده Kosuke و Natsume. همچنین، وقتی زمان زیادی برای ارائه توضیحات غیر اساسی و به طور کلی غیرضروری درباره این رویداد فاجعه بار و کاملاً غیرممکن هدر می رود، سخت است که در مورد این فیلم هیجان زده بمانید. گاهی اوقات، یک فانتزی باید خارق العاده باقی بماند.
اما مشکل واقعی «دریفت به خانه» این است که فرض اصلی آن منعکس کننده حالات عاطفی شخصیت هایش نیست. جزئیات بسیار عالی و زنده در طراحی تولید فیلم وجود دارد، به خصوص در چیدمان و فضای خالی از سکنه کانومیا. و با این حال، این چیدمان خاطرهانگیز چیز زیادی درباره رابطه مردهزایی کوسوکه و ناتسومه نمیگوید، که عمدتاً در طول مکالمات مردهزایی و نه در ماجراجوییهای اواسط بحران پیشرفت میکند. آنها زندگی را در انتهای جهان کشف می کنند، احساسات – یا واقعاً نیات خود را اعلام می کنند و سپس خرد دریافت می کنند. این یک روایت پیچیده نیست، احتمالاً به این دلیل که فیلم برای بینندگان جوانتر طراحی شده است. اما مفهوم “دریفت خانه” آنقدر ضعیف است که تنها چیز به یاد ماندنی آن پتانسیل استفاده نشده آن است.