تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 آگوست 2022 - 21:51
کد خبر : 197725

دانلود زیرنویس سریال Love Between Fairy and Devil 2022

دانلود زیرنویس سریال Love Between Fairy and Devil 2022

دانلود زیرنویس سریال Love Between Fairy and Devil 2022 لرد دیویل مدت هاست که نفرین شده و در یک برج جادویی زندانی شده است – و هزاران سال در آنجا باقی مانده است. زیرنویس سریال Love Between Fairy and Devil 2022 اما هنگامی که به دلیل یک اتفاق ناگوار، شیائو لان هوآ او را ناخواسته

دانلود زیرنویس سریال Love Between Fairy and Devil 2022 لرد دیویل مدت هاست که نفرین شده و در یک برج جادویی زندانی شده است – و هزاران سال در آنجا باقی مانده است.

دانلود زیرنویس سریال Love Between Fairy and Devil 2022  - بلو سابتايتل

زیرنویس سریال Love Between Fairy and Devil 2022 اما هنگامی که به دلیل یک اتفاق ناگوار، شیائو لان هوآ او را ناخواسته آزاد می کند، فکر می کند که می تواند فرار کند. او معتقد است که تنها کاری که باید انجام دهد این است که شیائو لان هوآ را قربانی کند و آزاد خواهد بود تا دوباره هرج و مرج را از بین ببرد و جهان شناخته شده را فتح کند.

زیرنویس سریال Love Between Fairy and Devil 2022  - بلو سابتايتل

زیرنویس Love Between Fairy and Devil 2022 با این حال یک پیچ و تاب وجود دارد. در روند آزاد کردن او، به نظر می رسد که جادوی عجیبی رخ داده است – و این دو بدن “مبادله” کرده اند. ناگهان لرد شیطان ترسناک در داخل بدن یک پری زن ضعیف به دام می افتد. و شیائو لان هوآ خود را در اختیار قدرت مافوق بشری می بیند!

زیرنویس Love Between Fairy and Devil 2022  - بلو سابتايتل

اگر کسی از اتفاقی که افتاده مطلع شود، به او اطمینان می دهد که هر دوی آنها تمام می شوند. اما همانطور که آنها به دنبال راهی برای خنثی کردن طلسم می گردند، عشق شروع به انداختن طلسم جادویی خود می کند!

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها