تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آگوست 2022 - 22:07
کد خبر : 197703

دانلود زیرنویس سریال Poong, the Joseon Psychiatrist 2022

دانلود زیرنویس سریال Poong, the Joseon Psychiatrist 2022

دانلود زیرنویس سریال Poong, the Joseon Psychiatrist 2022 یک سریال تلویزیونی در حال اجرا کره جنوبی است که کیم مین جائه در نقش اصلی به همراه کیم هیانگ گی و کیم سانگ کیونگ بازی می کند. بر اساس رمانی به همین نام که برنده جایزه برتری در مسابقه داستان کره 2016 شد، داستان های روانپزشکان

دانلود زیرنویس سریال Poong, the Joseon Psychiatrist 2022 یک سریال تلویزیونی در حال اجرا کره جنوبی است که کیم مین جائه در نقش اصلی به همراه کیم هیانگ گی و کیم سانگ کیونگ بازی می کند. بر اساس رمانی به همین نام که برنده جایزه برتری در مسابقه داستان کره 2016 شد، داستان های روانپزشکان را در Joseon به تصویر می کشد.

دانلود زیرنویس سریال Poong, the Joseon Psychiatrist 2022  - بلو سابتايتل

زیرنویس سریال Poong, the Joseon Psychiatrist 2022 یو سه پونگ (کیم مین جائه)، پزشک نابغه خانواده سلطنتی که پس از درگیر شدن در یک توطئه از دربار سلطنتی اخراج می شود، با معلمی عجیب به نام گی جی هان (کیم سانگ کیونگ) و بیوه، سئو یون وو (کیم هیانگ-گی) از دهکده اسرارآمیز و زیبای گیسو، و به عنوان یک پزشک واقعی که هدفش شفای قلب مردم، نوشتن نسخه خوشبختی است، دوباره متولد شد.

زیرنویس سریال Poong, the Joseon Psychiatrist 2022  - بلو سابتايتل

زیرنویس Poong, the Joseon Psychiatrist 2022 او که در یک خانواده اصیل متولد شد (به عنوان Yoo Se-yeop) به عنوان سرپرست طب سوزنی کاخ انتخاب شد. هنگامی که پادشاه پس از انجام طب سوزنی بر روی او می میرد، پس از قتل پدرش از قصر اخراج می شود. او که از حوادث آسیب دیده است، دیگر نمی تواند طب سوزنی تمرین کند و به دلیل کابوس نمی تواند بخوابد. پس از حدود یک سال سرگردانی، او به روستای گیسو می رسد.
بیوه جوانی که به داستان های بیماران گوش می دهد. دختر قاضی سورک. پس از مرگ شوهرش در روز عروسی، او مدام در خانه شوهرش مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفت که باعث شد چندین بار اقدام به خودکشی کند.
رئیس کلینیک گیسو. یک دکتر گیک و معلم “خارج از جعبه” یو سه پونگ. اگرچه به نظر می رسد که برای پول حریص است، اما فردی خونگرم است که به نیازمندان کمک می کند.

زیرنویس Poong, the Joseon Psychiatrist 2022  - بلو سابتايتل

در 31 مارس 2022، اتوبوس حامل کارکنان تولید پونگ، روانپزشک چوسون با یک تصادف برخورد کرد. در این سانحه یک نفر از کارکنان بخش کارگردانی کشته و ده نفر دیگر مجروح شدند. فیلمبرداری درام به طور کامل متوقف شد. در 11 مه 2022، شرکت سازنده اطلاع داد که فیلمبرداری درام هفته قبل از سر گرفته شده است.

این سریال برای چندین فصل برنامه ریزی شده است، فصل اول شامل 12 قسمت خواهد بود.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها