دانلود زیرنویس فیلم Grand Jeté 2022 – بلو سابتايتل
دانلود زیرنویس فیلم Grand Jeté 2022 ناجا (سارا نوادا گرتر) پس از وقف زندگیاش و فدا کردن سلامتیاش برای حرفهای بهعنوان بالرین حرفهای، اکنون بهعنوان مربی کار میکند و هنر خود را به رقصندگان جوان آموزش میدهد. هنگامی که برای اولین بار پس از یک جلسه شنا با ناجا ملاقات می کنیم، دوربین تمرکز خود را روی پشت او نگه می دارد و روی ماهیچه های سفت او زوم می کند و او سعی می کند ناراحتی جسمی خود را تسکین دهد. دوربین همچنان بر روی جزئیات ناراحت کننده بدن نادجا تمرکز می کند، مانند پاهای خونی خمیده، جوش های ناخوشایند روی گردن، و دست های استخوانی و رگ دار او، تنها زمانی که می بینیم او رقص دقیق و زیبایش را نشان می دهد، یک مهلت کوتاه و بزرگنمایی می کند.
براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد
زیرنویس فیلم Grand Jeté 2022 کنستانتین کامپین، فیلمبردار فیلم گراند جت، در بیشتر فیلمهای جدید ایزابل استیور، از زوایای تنگ استفاده میکند و اغلب دوربین را بهطور ناراحتکنندهای نزدیک به سوژههای روی صفحه نگه میدارد، و بهطور موثر درد فیزیکی ناجا را بهدلیل تعهد سختگیرانهاش به حرفهاش تجسم میکند. اگرچه ما اطلاعات کمی در مورد تاریخچه او می دانیم، اما واضح است که رقص وسواسی است که ناجا را درگیر کرده است. این باعث ناراحتی زیادی برای بدن او شده است و با کمک قرص های درد، ناراحتی خود را ادامه می دهد. زندگی او حول محور رقص می چرخد و به ظاهر هیچ چیز دیگری. او با یک دوست پسر یا شریک زندگی می کند، اما تعامل بی رحمانه ای که به ما نشان داده شده است فقط به فاصله سرد بین آنها اشاره می کند.
زندگی سفت و سخت نادجا ناگهان زیر و رو می شود وقتی او با مادرش هانه (سوزان بردهوفت) ملاقات می کند و با پسر جدا شده اش ماریو (امیل فون شونفلس) وصل می شود. ماریو با هانه زندگی می کند، زیرا ندجا در عوض ترجیح داد حرفه رقص خود را بدون بار بزرگ کردن فرزندش دنبال کند. مانند ناجا، زندگی ماریو نیز حول بدن او می چرخد، بین کار در باشگاه، برنامه تناسب اندام سخت او و کسب درآمد از طرفی که انجام اعمال شدید استقامتی بدنی انجام می دهد. در ابتدا، فاصله قابل توجهی بین ناجا و ماریو وجود دارد، و احساسات او نسبت به او مبهم به نظر می رسد، اما او کمی کنجکاوی نشان می دهد و می خواهد درباره پسری که از دست داد بیشتر بداند.
زیرنویس Grand Jeté 2022 بعداً در همان شب که به سمت ایستگاه قطار می رود، ماریو اصرار دارد که او را سوار کند و در نهایت او را به یک کلوپ شبانه می برد، جایی که در نهایت هنگام رقصیدن خودش را رها می کند، این بار رها از حرکات سفت و سخت و محیط استودیو باله. او عادت کرده است سپس نادا به مادرش برمیگردد و وقتی ماریو را بیشتر میشناسد، رابطهشان به زودی میشود و برای یک بار هم که شده، زندگی نادا به شیوههایی که برای او ناآشنا نیست، تجدید قوا میشود.
گراند جته علاقه ای به ایجاد هیجان در این داستان از یک رابطه تابو ندارد. در عوض، آن را با نگاهی غیرانتقادی و بیطرف قاب میکند و به سادگی اجازه میدهد وقایع روی صفحه نمایش داده شوند، بدون هیچ قضاوتی درباره شخصیتها و تخلفاتشان. با این حال، آنچه را که ما بیشتر از همه از این داستان می خواهیم، یعنی «چرا» ارائه نمی دهد. چرا ناجا و ماریو وارد رابطه می شوند؟ برای جبران زمان از دست رفته؟ آیا ارتباط ناگفته ای بین آنها وجود دارد که فراتر از پیوند مادری باشد؟ چرا آنها به راحتی از این مرز عبور می کنند؟ متأسفانه، فیلم هیچ دیدگاهی در مورد این موضوع ارائه نمی دهد و هیچ نکته ای را ارائه نمی دهد که ممکن است بعد از پخش تیتراژ به ما چیزی برای فکر کردن بدهد. این فیلم اغلب بهخصوص با دیالوگهای پراکندهاش احساس بیکلامی میکند، و نه هیچ حس زمینهای به شخصیتهایش ارائه میکند، و نه عمق کمی در شخصیت و روانشناسی آنها، به ویژه برای فیلمی با چنین فرصت غنی برای کشف این موضوع.
فیلم استور متأسفانه یک داستان تحریکآمیز را به چیزی بسیار بیدقت و پیش پا افتاده تبدیل میکند. گرند جت مانند تصاویری فشرده و با قاب صمیمی، احساس میکند که بیش از حد بزرگشده است، تنها اجمالی کوتاه از زندگی این شخصیتها را به ما نشان میدهد، و هرگز به خود زحمت نمیدهد تصویر بزرگتری از داستانش را به ما نشان دهد و چرا باید به آن اهمیت دهیم. خیلی آسان است که آرزو کنیم ای کاش فیلم چیز بیشتری برای گفتن داشت – طرفی برای انتخاب، قضاوتی برای انجام دادن، یا توضیحی برای چرایی و چگونگی این رابطه عجیب.