دانلود زیرنویس فیلم Summer Clouds 1958 زیرنویس فیلم ابرهای تابستانی با نام مستعار ابرهای شاه ماهی یک فیلم درام ژاپنی به کارگردانی میکیو ناروسه محصول ۱۹۵۸ است. این اولین فیلم رنگی و در فرمت عریض ناروسه بود.
براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد
زیرنویس فیلم Summer Clouds 1958 روزنامه نگار اوکاوا با زن کشاورز یائه برای مقاله اش در مورد وضعیت فعلی کشاورزان تحت قانون اساسی جدید و پس از اصلاحات ارضی مصاحبه می کند. یائه از زندگی کاری سخت، نگرانی های مالی و وضعیت پایین خود به عنوان عروس و بیوه می گوید که تا زمانی که پسرش ازدواج نکرده باشد، برابر است با “هیچ”. در همان زمان ، برادر بزرگترش واسوکه ، که قبلاً برای سومین بار ازدواج کرده است ، سعی می کند برای پسر بزرگش هاتسوجی همسری پیدا کند. وقتی یی به اوکاوا از جستجوی برادرش برای عروس میگوید، به زن جوانی پیشنهاد میکند که در یک مسابقه کشاورزی برنده جایزه شده است. یائه و اوکاوای متاهل در طول سفرهای خود برای ملاقات با زن جوان و مادرش، رابطه خود را آغاز می کنند.
زیرنویس Summer Clouds 1958 آینده ازدواج هاتسوجی، میچیکو، معلوم می شود که فرزندخوانده همسر اول واسوکه، تویو است، که توسط پدر پدرسالار واسوکه و یائه به دلیل عدم نشان دادن اشتیاق کافی در کار میدانی، او را بیرون انداخته بود. واسوکه، اصرار دارد که زن و شوهر یک ازدواج سنتی و مجلل را جشن بگیرند، سعی می کند برای این مراسم پول قرض کند برخلاف توصیه یائه، که استدلال می کند سنت ها برای افراد جوان تر اهمیت یکسانی ندارند. پسران واسوکه یکی پس از دیگری خواستار استقلال خود در انتخاب مسیرهای فردی خود در زندگی هستند. در ابتدا واسوکه با اکراه، در نهایت بخشهای باقیمانده از زمینهایش را برای حمایت از پسرانش میفروشد، در حالی که یاه میبیند که شانس او برای یافتن خوشبختی با انتقال اوکاوا به توکیو از بین میرود.
دانلود زیرنویس فیلم ابرهای تابستانی 1958 کاترین راسل، زندگینامهنویس ناروس، در «ابرهای تابستانی» فیلمی «بسیار پیشرو» برای زمان ساختش دید که «عناصر کلیدی فیلم زن را در خود جای داده است» و نقد اجتماعی خود را از طریق شخصیت اصلی «یا» بیان میکند. علاوه بر این، او به بازی گانجیرو ناکامورا در نقش واسوکه به عنوان یکی از “نقاط قوت واقعی” فیلم اشاره کرد. برخلاف مورخ فیلم، الکساندر جاکوبی، که از ابرهای تابستانی به عنوان نمونهای از «ظرافت ساختاری» کار ناروس یاد میکند، دن سالیت فیلم را «بسیار خوب سازماندهی شده حول موضوعش» خواند، اما مانند راسل، بر اجرای زنده و پرانرژی ناکامورا تأکید کرد.