تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 27 اکتبر 2022 - 15:46
کد خبر : 203758

دانلود زیرنویس فیلم The Moon Has Risen 1955 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم The Moon Has Risen 1955 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم The Moon Has Risen 1955 زیرنویس فیلم ماه طلوع کرده (تسوکی وا نوبورینو) یک کمدی رمانتیک سیاه و سفید ژاپنی محصول 1955، دومین فیلم به کارگردانی کینویو تاناکا است. براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد زیرنویس فیلم The Moon Has Risen 1955 ستسوکو و خواهر بزرگترش آیاکو در خانه پدری خود در

دانلود زیرنویس فیلم The Moon Has Risen 1955 زیرنویس فیلم ماه طلوع کرده (تسوکی وا نوبورینو) یک کمدی رمانتیک سیاه و سفید ژاپنی محصول 1955، دومین فیلم به کارگردانی کینویو تاناکا است.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم The Moon Has Risen 1955 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم The Moon Has Risen 1955 ستسوکو و خواهر بزرگترش آیاکو در خانه پدری خود در نارا زندگی می کنند. عمه آیاکو که نگران آینده ازدواج آیاکو با بزرگتر شدن است، سعی می کند آیاکو را با پسر یکی از مدیران بانک تنظیم کند. ستسوکو مصمم است که نبیند خواهرش وارد یک ازدواج ناخوشایند می شود و سعی می کند بین آیاکو و آمامیا، دوستی که از گذشته آیاکو می آید، علاقه ای به عشق ایجاد کند.

زیرنویس فیلم The Moon Has Risen 1955 - بلو سابتايتل

زیرنویس The Moon Has Risen 1955 ستسوکو ایده های خود را از یاسویی، یک دوست خانوادگی، منعکس می کند و از او کمک می گیرد و در نهایت قصد دارد آیاکو و آمامیا را وادار کند تا با هم به پیاده روی مهتابی بروند.

زیرنویس The Moon Has Risen 1955 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم ماه طلوع کرده1955 این اولین فیلم شوجی یاسویی بود و نام هنری خود را از شخصیت خود در این فیلم گرفته بود. ماه طلوع کرده از فیلمنامه ای اقتباس شده است که توسط یاسوجیرو اوزو، همکار و مربی قدیمی کینویو تاناکا نوشته شده است. این فیلم شباهت‌های فراوانی به سبک سینمایی اوزو دارد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها