تاریخ انتشار : دوشنبه 31 اکتبر 2022 - 21:04
کد خبر : 204027

دانلود زیرنویس فیلم We Need A Little Christmas 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم We Need A Little Christmas 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم We Need A Little Christmas 2022 جولی و پسرش گاوین به تازگی به شهر جدیدی نقل مکان کردند. او یک مورد “مغز مادر” (مثل رها کردن کره بادام زمینی در توستر) دارد و دائماً با تجارت خود (چوب + استونز) در حال حرکت است و با از دست دادن شوهرش مقابله می

دانلود زیرنویس فیلم We Need A Little Christmas 2022 جولی و پسرش گاوین به تازگی به شهر جدیدی نقل مکان کردند. او یک مورد “مغز مادر” (مثل رها کردن کره بادام زمینی در توستر) دارد و دائماً با تجارت خود (چوب + استونز) در حال حرکت است و با از دست دادن شوهرش مقابله می کند. (سرطان). (او یک نانوای اهلی و پرکار است.)

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم We Need A Little Christmas 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم We Need A Little Christmas 2022 گاوین در کمپ روز کریسمس رها می شود و جولی قول می دهد که این کریسمس را درست مانند کریسمس هایی که پدرش زنده بود بسازد. جولی کسی نیست که در صورت پیشنهاد کمک بپذیرد، و کسب و کار در حال مبارزه است.

بچه های هوشیار هوشیار! ما کمپ کریسمس را می بینیم، و ایرن یکی از مشاورانی است که بچه ها را در آهنگ های کریسمس و شادی تعطیلات هدایت می کند. او فوراً گاوین را مجذوب خود می کند،

جولی حساب بزرگی نمی کند و به یک بار می رود تا غم هایش را با یک لاته با یک شات اسپرسو اضافی غرق کند. پیتر، متصدی بار/مالک، به او می گوید که او عملاً یک درمانگر است و به جولی اجازه می دهد که او را به او باز کند. آنها شروع به صحبت می کنند و او او را به عنوان مشتری برای طراحی مجدد رستورانش می پذیرد.

دانلود زیرنویس فیلم ما به یک کریسمس کوچک نیاز داریم 2022 گاوین ایرن را به مادرش معرفی می کند و جولی از ایرنه دعوت می کند تا در تزئین درخت کریسمس کمک کند. آیرین از اینکه نوه‌اش مایلز برای تعطیلات به خانه بیاید بسیار هیجان‌زده است و درباره او به جولی می‌گوید.

جولی و پیتر نقشه او برای بار رینو را بررسی می کنند. پیتر خاطراتی از این مکان که قبلاً متعلق به پدرش بود، به اشتراک می‌گذارد. به طور خاص، ساعتی که کار نمی کند متعلق به پدربزرگش است.

زیرنویس فیلم We Need A Little Christmas 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس We Need A Little Christmas 2022 ایرن به جولی کمک می کند تا زمانی که گوین زمان را از دست می دهد، از او مراقبت کند. آیرین خاطرات مورد علاقه اش از نوه اش را زنده می کند. سپس او تماس می گیرد تا به او بگوید که برای کریسمس به خانه نمی رسد. آیرن و گاوین در مورد احساسات خود صحبت می کنند، او در مورد مرگ پدرش صحبت می کند.

وقتی پیتر متوجه می‌شود که جولی تعهدات خانوادگی را به تعویق می‌اندازد، تاریخ رنو را به جلو می‌اندازد. جولی عجله می کند تا با پسرش وقت بگذراند و از اینکه متوجه می شود که او به جای او با ایرن صحبت کرده است ناراحت می شود.

زیرنویس فیلم ما به یک کریسمس کوچک نیاز داریم 2022 گاوین در راه انجام سنت هایی که گاوین و جولی با پدرش انجام دادند، اعتراف می کند که زنده کردن آن خاطرات برای او سخت است. آنها تصمیم می گیرند خاطرات جدیدی بسازند و به دیدن نمایش جادویی ایرنه بروند. پس از نمایش، جولی از رفتار خود عذرخواهی می کند. آیرین درک می کند.

آیرین از گاوین و جولی دعوت می کند تا به او کمک کنند تا سبدهای هدیه کریسمس برای خانواده های نظامی خارج از کشور بسازد. آیرین به سرعت وظایف نگهداری از کودک را بر عهده می گیرد، بنابراین جولی می تواند به بازگشایی بار برود.

زیرنویس We Need A Little Christmas 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس ما به یک کریسمس کوچک نیاز داریم 2022 افتتاحیه بار پیتر به قدری خوب پیش می رود که جولی صاحبان کسب و کار خود را بیشتر علاقه مند می کند. او کارت‌های ویزیت زیادی دریافت می‌کند و تصمیم می‌گیرد از آن تماس‌ها برای کمک به رساندن مایلز به خانه مادربزرگش برای کریسمس استفاده کند.

در همین حال، ایرنه جعبه مخصوصی را به گاوین نشان می دهد که او برای مایلز زمانی که مادرش را در سنین جوانی از دست داد ساخته بود. جعبه پر از خاطرات است و راهی برای به یاد آوردن کسی است بدون اینکه همه چیز به عنوان یک یادآوری ناخواسته باشد. گاوین تصمیم می گیرد جعبه خود را بسازد و برای هدیه به مادرش بدهد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها