تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اکتبر 2021 - 21:33
کد خبر : 16643

درخواست مسئولان شهرستان‌ها برای احداث پیست موتورسواری و اتومبیلرانی

درخواست مسئولان شهرستان‌ها برای احداث پیست موتورسواری و اتومبیلرانی

ایسنا/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با وجود تعدد پیست های موتورسواری و اتومبیلرانی در استان، بیشتر مسئولان درجه یک شهرستان ها درخواست احداث پیست دارند. سیدمحمدطباطبایی امروز (پنجشنبه- ۶ خردادماه ) در مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان، اظهار کرد: امیدواریم در راستای برگزاری مجمع بتوانیم آنچه از اهداف و برنامه

درخواست مسئولان شهرستان‌ها برای احداث پیست موتورسواری و اتومبیلرانی

ایسنا/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با وجود تعدد پیست های موتورسواری و اتومبیلرانی در استان، بیشتر مسئولان درجه یک شهرستان ها درخواست احداث پیست دارند.

سیدمحمدطباطبایی امروز (پنجشنبه- ۶ خردادماه ) در مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان، اظهار کرد: امیدواریم در راستای برگزاری مجمع بتوانیم آنچه از اهداف و برنامه های فدراسیون است را، اجرایی کنیم. با توجه به جذابیت های موتورسواری و اتومبیلرانی این رشته بیشترین مخاطب را در کشور و اصفهان دارد.

وی افزود: برگزاری مسابقات زیرمجموعه این فدراسیون می تواند مخاطبان زیادی را به ویژه در جوانان و نوجوانان به سمت خود داشته باشد، کشش این رشته در بین خانواده ها، بانوان و تمام رده های سنی می تواند در بحث ایجاد سلامت و نشاط اجتماعی موفق عمل کند.

به گزارش ایسنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه در بیشتر استان ها پیست داریم، گفت: از ۲۴ شهرستانی که بازدید داشتیم تقاضای مسئولان درجه اول شهرستان ها احداث پیست موتورسواری و اتومبیلرانی بود و این نشان از ظرفیت و پتانسیل شهرستان ها و استان دارد.

وی با اشاره به مجمع بولینگ، بیلیارد و بولس که قبل از این مجمع برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان هیچ گونه ارتباطی با نتایج آرا ندارد و  همیشه به دنبال برگزاری فضای سالم است و تنها درخواست ما این است که فرد منتخب در راستای اهداف و برنامه های اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون گام بردارد.

طباطبایی در پایان مجمع انتخابات بولینگ، بیلیارد و بولس با اشاره به صحبت های توکلی یکی از کاندیداها که چهار رای کسب کرد و در دور دوم حضور نداشت و مجمع و مدیر کل را متهم به مهندسی کردن و تماس گرفتن با اعضا کرد، گفت: متاسفم که شاهد چنین صحبت هایی هستیم، لیست تمام ۴۰ تماس و پیامک ها موجود است که پیگیری خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: ورزش جای ورزشی ها است و خوشحالم که امروز با انتخاب خود، مهر تاییدی بر این مساله زدید.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها