تاریخ انتشار : شنبه 30 اکتبر 2021 - 23:03
کد خبر : 34189

درخواست نخست وزیر لیبی برای آشتی ملی

درخواست نخست وزیر لیبی برای آشتی ملی

به دنبال توافق طرف‌های لیبیایی برای بازگشایی مسیر استراتژیک رابط شرق و غرب نخست‌وزیر این کشور از لیبیایی‌ها خواست که تفرقه و نفاق را کنار بگذارند. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، عبدالحمید الدبیبه، نخست‌وزیر لیبی در جریان نشستی که به توافق طرف‌های لیبیایی برای بازگشایی مسیر استراتژیک رابط شرق و غرب منجر

درخواست نخست وزیر لیبی برای آشتی ملی

به دنبال توافق طرف‌های لیبیایی برای بازگشایی مسیر استراتژیک رابط شرق و غرب نخست‌وزیر این کشور از لیبیایی‌ها خواست که تفرقه و نفاق را کنار بگذارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، عبدالحمید الدبیبه، نخست‌وزیر لیبی در جریان نشستی که به توافق طرف‌های لیبیایی برای بازگشایی مسیر استراتژیک رابط شرق و غرب منجر شد؛ از ملت لیبی خواست که تفرقه و نفاق را کنار بگذارند و به سازندگی و پیشرفت برای رسیدن به ثبات روی بیاورند.

وی افزود: ما باید نفاق را کنار گذاشته و کینه را فراموش کنیم تا با به ثبات رساندن کشور آن را از رکود خارج کرده و به جایگاه اصلی‌اش بازگردانیم.

الدبیبه ادامه داد: دولت به ملت لیبی قول داد که صفحه جدیدی را از امید به زندگی برایشان باز کند و من از ملتمان به دلیل تحمل سختی‌ها و صبرشان در این زمینه تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی همچنین گفت: من خوشحالم که در بازگشایی جاده ساحلی که یک شریان حیاتی است، شرکت می‌کنم و اعلام می‌کنم که دوران پراکندگی و چند دستگی به پایان رسیده است.

عبد الهادی دراه، سخنگوی اتاق عملیات “سرت-جفره” وابسته به ارتش لیبی یکشنبه اظهار کرد: در نشستی با حضور عبد الحمید الدبیبه درباره بازگشایی مسیر مصراته-سرت، رفع مشکلات شهروندان و دادن فرصتی به طرف مقابل (شورشیان تحت امر خلیفه حفتر) برای خارج کردن مزدوران روس توافق کردیم.

دراه گفت: تصمیم برای بازگشایی این مسیر ساحلی پس از چندین نشست با نخست وزیر و جمعی از رهبران لیبی و نشست سرت-جفره در شهر مصراته با حضور فرماندهان عملیات آتش‌فشان خشم و فرماندهان محورها گرفته شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها