تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دسامبر 2021 - 11:00
کد خبر : 144982

در شرایط بحرانی باید به سلامت روحی روانی کودکان توجه بیشتری شود

در شرایط بحرانی باید به سلامت روحی روانی کودکان توجه بیشتری شود

مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: معمولا در شرایط بحرانی باید به سلامت روحی و روانی کودکان توجه بیشتری شود. به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، نشست کار گروه اجتماعی و سازمان های مردم نهاد با محوریت مدیریت بحران استان خوزستان با حضور تقی رستم‌وندی معاون وزیر

در شرایط بحرانی باید به سلامت روحی روانی کودکان توجه بیشتری شود
مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: معمولا در شرایط بحرانی باید به سلامت روحی و روانی کودکان توجه بیشتری شود.
به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، نشست کار گروه اجتماعی و سازمان های مردم نهاد با محوریت مدیریت بحران استان خوزستان با حضور تقی رستم‌وندی معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی کشور، امید محدث مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، سهام طرفی حردانی معاون فرهنگی و امور جوانان خوزستان، مدیران سمن ها و تشکل های مردم نهاد، در محل استانداری خوزستان برگزار شد.
در این نشست امید محدث با اشاره به تاکید وزیر ورزش و جوانان و اعلام آمادگی جوانان، ورزشکاران و هیات های ورزشی سراسر کشور برای حضور و همیاری سیل زدگان استان های سیلابی، اظهار کرد: نقش سازمان های مردم نهاد در مشارکت و ساماندهی جمعیت جوان کشور، برای همیاری سیل زدگان بسیار پر رنگ و موثر بوده و هست.
 او با اشاره به شرایط بحرانی خوزستان ناشی از سیلاب های اخیر، گفت: با توجه به لزوم تامین نیازهای اساسی و اولیه سیل زدگان، جوانان و سازمان های مردم نهاد سراسر کشور در اقدامی هماهنگ و مناسب نسبت به تامین اقلام ضروری در این مقطع حساس اقدام کردند.
وی با اشاره به ضرورت ساماندهی اماکن اسکان سیل زدگان نیز افزود: ضرورت دارد در این مکان ها نیاز سنجی صورت پذیرد و با توجه به نیازها، اقلام بین مردم سیل زده توزیع شود.
مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان ضمن اشاره به اعلام آمادگی هیات های ورزشی از سراسر کشور برای حضور و همیاری در مناطق سیل زده، بیان کرد: به منظور سهولت در امداد رسانی مناسب، هیات های قایقرانی خوزستان ضمن اعلام آمادگی، با تمام توان در کنار نیروهای امدادی آماده امداد و نجات هستند.
او با بیان این که باید در حوزه ارتقای سلامت روحی و روانی کودکان بیشتر تمرکز کرد، گفت: در این شرایط معمولا کودکان فراموش می‌شوند در حالی که این بخش از سیل زدگان به دلیل شرایط غیر عادی موجود، نیاز مُبرم به توجه و رسیدگی دارند.
محدث در پایان افزود: یکی از موارد مهم و ضروری دیگر جدا سازی بیماران در کمپ های اسکان است که باید در این خصوص اقدام لازم صورت پذیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها