تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 دسامبر 2021 - 17:50
کد خبر : 181059

دستگیری سارقان سیم و کابل برق در کهگیلویه

دستگیری سارقان سیم و کابل برق در کهگیلویه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری ۲ نفر سارق سیم و کابل برق با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.  سرهنگ “جهان دیماز ” در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به

دستگیری سارقان سیم و کابل برق در کهگیلویه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری ۲ نفر سارق سیم و کابل برق با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ “جهان دیماز ” در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی گسترده و طی چند عملیات جداگانه ۲ نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های اولیه به ۱۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند، اظهار کرد: مقداری اموال مسروقه از آنان کشف و ضبط شد.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، دیماز با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک مراتب را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها