تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 دسامبر 2021 - 21:12
کد خبر : 151745

دفاتر نمایندگی ادارات در جلیل‌آباد مستقر می شود

دفاتر نمایندگی ادارات در جلیل‌آباد مستقر می شود

ایسنا/تهران شهردار جلیل‌آباد از تأمین محل مناسب برای استقرار دفاتر نمایندگی ادارات خدمات‌رسان در شهر به‌عنوان اولین گام برای افزایش رفاه حال شهروندان خبر داد. محمدمهدی قمی شهردار جلیل آباد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: شهر جلیل‌آباد به دلیل نوپا بودن فاقد زیرساخت‌های لازم است و تبدیل شدن به شهر انتظارات مردم این

دفاتر نمایندگی ادارات در جلیل‌آباد مستقر می شود

ایسنا/تهران شهردار جلیل‌آباد از تأمین محل مناسب برای استقرار دفاتر نمایندگی ادارات خدمات‌رسان در شهر به‌عنوان اولین گام برای افزایش رفاه حال شهروندان خبر داد.

محمدمهدی قمی شهردار جلیل آباد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: شهر جلیل‌آباد به دلیل نوپا بودن فاقد زیرساخت‌های لازم است و تبدیل شدن به شهر انتظارات مردم این منطقه را بالا برده که تأمین مطالبات آنها مستلزم همکاری همه نهادها است.

وی ادامه داد: یکی از ضرورت‌های این شهر تازه تأسیس استقرار دفاتر نمایندگی دستگاه‌های خدمات‌رسان است که در گذشته پیگیری‌هایی در این زمینه صورت گرفته اما متاسفانه تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.

شهردار جلیل آباد گفت: هر چند شهرداری متولی اصلی راه‌اندازی نمایندگی ادارات نیست، اما برای اینکه باری از دوش مردم شریف این شهر برداریم به صورت جهادی وارد صحنه شده و تا دستیابی به نتیجه مطلوب پای کار خواهیم بود.

قمی خاطر نشان کرد: به همین منظور شهرداری جلیل‌آباد فضای مناسب برای استقرار دفاتر نمایندگی‌ را در اختیار ادارات قرار می‌دهد تا با کاهش مراجعات اجباری به پیشوا، زمینه افزایش رفاه حال شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها