تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 21:42
کد خبر : 99323

دور دوم انتخابات انجمن‌های علمی دانشگاه تهران برگزار می‌شود

دور دوم انتخابات انجمن‌های علمی دانشگاه تهران برگزار می‌شود

دور دوم انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران به صورت الکترونیکی روز دوشنبه هشتم آذر ماه از ساعت ۹ تا ۲۲ برگزار می‌شود. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا،  این دوره از انتخابات برای آن دسته از انجمن‌های علمی دانشجویی که موفق به شرکت در انتخابات دور اول نشدند یا حد نصاب لازم را کسب نکردند،

دور دوم انتخابات انجمن‌های علمی دانشگاه تهران برگزار می‌شود

دور دوم انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران به صورت الکترونیکی روز دوشنبه هشتم آذر ماه از ساعت ۹ تا ۲۲ برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا،  این دوره از انتخابات برای آن دسته از انجمن‌های علمی دانشجویی که موفق به شرکت در انتخابات دور اول نشدند یا حد نصاب لازم را کسب نکردند، برگزار می‌شود.

فهرست انجمن‌های علمی دانشجویی شرکت‌کننده در این انتخابات از لینک https://cultural.ut.ac.ir/gallery/sendfile/۰egse۵cz164086.docx قابل دسترس است.

دانشجویان عضو در این کانون‌های فرهنگی که متقاضی عضویت در شورای مرکزی کانون‌ها بوده و شرایط لازم را مطابق آئین‌نامه کانون‌ها داشته باشند، می‌توانند تا ۲۸ آبان ماه در سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان دانشگاه تهران به آدرس cultural.ut.ac.ir نسبت به ثبت نام برای نامزدهای شورای مرکزی کانون‌های فرهنگی اقدام کنند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها