تاریخ انتشار : جمعه 3 دسامبر 2021 - 2:17
کد خبر : 139586

راهکارهای حل مشکلات معدن کاران جنوب استان کرمان بررسی شد

راهکارهای حل مشکلات معدن کاران جنوب استان کرمان بررسی شد

ایسنا/کرمان نشست حمایت قضایی از فعالان اقتصادی حوزه معدن در شهرستان جیرفت براساس دستورالعمل‌ها و سیاست‌های قوه قضاییه و دستور رییس کل دادگستری استان کرمان در راستای حمایت از تولید برگزار و راهکارهای حل مشکلات تعدادی از معدن کاران جنوب استان کرمان بررسی شد. رییس داگستری شهرستان جیرفت در حاشیه این نشست گفت: نشست‌های اقتصاد مقاومتی

راهکارهای حل مشکلات معدن کاران جنوب استان کرمان بررسی شد

ایسنا/کرمان نشست حمایت قضایی از فعالان اقتصادی حوزه معدن در شهرستان جیرفت براساس دستورالعمل‌ها و سیاست‌های قوه قضاییه و دستور رییس کل دادگستری استان کرمان در راستای حمایت از تولید برگزار و راهکارهای حل مشکلات تعدادی از معدن کاران جنوب استان کرمان بررسی شد.

رییس داگستری شهرستان جیرفت در حاشیه این نشست گفت: نشست‌های اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید شهرستان به صورت مستمر در شهرستان  برگزار می‌شود تا با استفاده از ابزارهای حقوقی و قانونی موجود در راستای تسهیل روند تولید بر مبنای حمایت‌های قضایی اقدام شود.

“اصغر ستایی مختاری” اظهار کرد: در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب به جهش تولید نام گرفته یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های دستگاه قضایی حمایت همه‌جانبه از تولید و فعالان اقتصادی است.

وی ادامه داد: در این راستا با تشکیل  شورای حمایت قضایی از فعالان اقتصادی در دادگستری شهرستانها از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان حمایت می شود.

وی اظهارداشت: بنا به دستور رییس قوه ‌قضاییه اگر فعال اقتصادی به دلیل نوسانات بازار دچار مشکل شد باید مانع از بازداشت و زندان رفتن و توقیف مال و تعطیلی کارگاه او شویم.

رییس دادگستری جیرفت با تاکید بر رفع موانع موجود بر سر راه تولیدکنندگان گفت: در سال گذشته در دادگستری جیرفت پرونده‌های متعددی در این راستا با شیوه‌ و میانجی گری حل و فصل شد که در غیر این صورت می‌توانست به تعطیلی کارخانه و کارگاه آنها و بیکاری منجر شود.

ستایی مختاری افزود: در شرایط حاضر که کشور در جنگ اقتصادی قرار گرفته باید همه مسوولان شهرستان دست در دست یکدیگر بدهند و با همدلی و همراهی درصدد رفع مشکلات و کم کردن بار سختی‌های زندگی مردم باشند.

رییس دادگستری جیرفت با اشاره به پیگیری‌های جدی دستگاه قضایی استان کرمان به منظور رفع مشکلات معدن داران، خاطرنشان کرد: در نشست اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید شهرستان جیرفت به رفع مشکلات موجود  معدن داران  به صورت جدی تری پرداخته خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها