تاریخ انتشار : شنبه 23 اکتبر 2021 - 21:33
کد خبر : 13227

راه‌اندازی بخش سی.تی.اسکن خاتم تا چند ماه آینده

راه‌اندازی بخش سی.تی.اسکن خاتم تا چند ماه آینده

ایسنا/یزد فرماندار شهرستان خاتم از افتتاح بخش سی.تی.اسکن بیمارستان آیت الله خاتمی هرات در چند ماه آینده خبر داد و گفت: با آغاز به‌کار این بخش جدید، قسمت مهمی از نیازهای تشخیص بیماری شهرستان و دغدغه‌های چندین ساله مردم برطرف می‌شود. «جواد میربهبودی» در خصوص تست و راه‌اندازی دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان آیت‌الله خاتمی این شهرستان اظهار کرد: با

راه‌اندازی بخش سی.تی.اسکن خاتم تا چند ماه آینده

ایسنا/یزد فرماندار شهرستان خاتم از افتتاح بخش سی.تی.اسکن بیمارستان آیت الله خاتمی هرات در چند ماه آینده خبر داد و گفت: با آغاز به‌کار این بخش جدید، قسمت مهمی از نیازهای تشخیص بیماری شهرستان و دغدغه‌های چندین ساله مردم برطرف می‌شود.

«جواد میربهبودی» در خصوص تست و راه‌اندازی دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان آیت‌الله خاتمی این شهرستان اظهار کرد: با آغاز به‌ کار این بخش جدید، قسمت مهمی از نیازهای تشخیص بیماری شهرستان و دغدغه‌های چندین ساله مردم برطرف و دیگر بیماران جهت سی.تی.اسکن مجبور به عزیمت سایر شهرستان‌های دیگر استان‌های همجوار و مرکز استان نخواهند بود.

وی افزود: بهره‎برداری از دستگاه سی.تی.اسکن پیشرفته، موجب تسهیل زودهنگام در تشخیص بیماری کرونا در این شهرستان خواهد شد.

فرماندار به ضرورت وجود دستگاه تشخیصی سی‌.تی‌.اسکن در بیمارستان آیت الله خاتمی اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های ویژه استاندار یزد و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان علوم پزشکی استان، زیرساخت‌های مورد نیاز آن تامین و خوشبختانه حاصل این پیگیری‌ها، تاسیس بخش سی‌.تی‌.اسکن این بیمارستان و اختصاص دستگاه سی.تی.اسکن از طریق سازمان بهداشت جهانی بود.

رئیس شورای سلامت شهرستان با اشاره به زمان شروع و همچنین اعتبار طرح، تصریح کرد: از اواخر سال ٩٩ طرح بخش سی.تی.اسکن بیمارستان، شروع و طی چندماه آینده طرح مذکور با پیشرفت فیزیکی صد درصد و نصب تجهیزات مربوطه و اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال آماده بهره‌داری می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری خاتم، میربهبودی در پایان خاطرنشان کرد: نیازمندی‌های بخش بهداشت و درمان شهرستان در دیگر حوزه‌ها همچنان در حال پیگیری و برطرف شدن است و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان نیز تا رسیدن به حد مطلوب با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها