تاریخ انتشار : یکشنبه 14 نوامبر 2021 - 19:14
کد خبر : 90365

راه‌یابی ۲ اثر رادیویی خوزستان به جشنواره ABU prizes

راه‌یابی ۲ اثر رادیویی خوزستان به جشنواره ABU prizes

ایسنا/خوزستان مدیر تولید رادیو خوزستان از راه‌یابی دو اثر رادیویی از استان خوزستان به جشنواره ABU prizes ۲۰۲۱، خبر داد. امین حسین‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مرحله پایانی جشنواره ABU prizes ۲۰۲۱ آبان ماه در کشور ژاپن برگزار می‌شود. این جشنواره مربوط به اتحادیه آسیا و اقیانوسیه است که ۷۶ کشور عضو آن هستند

راه‌یابی ۲ اثر رادیویی خوزستان به جشنواره ABU prizes

ایسنا/خوزستان مدیر تولید رادیو خوزستان از راه‌یابی دو اثر رادیویی از استان خوزستان به جشنواره ABU prizes ۲۰۲۱، خبر داد.

امین حسین‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مرحله پایانی جشنواره ABU prizes ۲۰۲۱ آبان ماه در کشور ژاپن برگزار می‌شود. این جشنواره مربوط به اتحادیه آسیا و اقیانوسیه است که ۷۶ کشور عضو آن هستند و نزدیک به ۳ میلیارد مخاطب رادیویی دارد. همه کشورهای عضو برای این جشنواره اثر ارسال می‌کنند که از ایران مجموعا در همه بخش‌ها از جمله بخش صدا و سیما و… ۱۶ اثر پذیرفته شد.

وی افزود: از ۱۶ اثر ارسال شده به جشنواره ABU prizes ۲۰۲۱، دو اثر از رادیو خوزستان است. این آثار در دو بخش گزارش خبری با عنوان “گاومیش” به تهیه کنندگی نادر قطبی و دیگری اثر “ارغوان” در بخش امید و بقا به تهیه کنندگی امین حسین‌زاده هستند.

مدیر تولید رادیو خوزستان در پایان با اشاره به تعداد آثار داوری شده، بیان کرد: در مجموع ۵۰۰ اثر در کشور ما داوری شد که از این تعداد ۱۶ اثر در جشنواره پذیرفته شدند که ۲ گزارش مربوط به استان خوزستان است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها