رسانهها در عصر کرونا چقدر می توانند به هنر کمک کنند؟
هماندیشی «هنر و رسانههای ارتباطی در عصر کرونا»با همکاری گروه تخصصی چندرسانهای و پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر برگزار میشود. به گزارش ایسنا به نقل از روابطعمومی فرهنگستان هنر، هماندیشی «هنر و رسانههای ارتباطی در عصر کرونا» در قالب دو نشست تخصصی، دیدگاههای استادان و پژوهشگران را با محور هنر و رسانههای ارتباطی در عصر کرونا،
هماندیشی «هنر و رسانههای ارتباطی در عصر کرونا»با همکاری گروه تخصصی چندرسانهای و پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر برگزار میشود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابطعمومی فرهنگستان هنر، هماندیشی «هنر و رسانههای ارتباطی در عصر کرونا» در قالب دو نشست تخصصی، دیدگاههای استادان و پژوهشگران را با محور هنر و رسانههای ارتباطی در عصر کرونا، به بحث میگذارد.
این هماندیشی ابتدا با ارائه گزارشی از غلامرضا آذری، دبیر علمی این هماندیشی آغاز خواهد شد. در نشست اول، چند تن از اعضای گروه چندرسانهای فرهنگستان هنر به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت. در این نشست، نصرالله جهانگرد درباره «اهمیت رسانههای ارتباط جمعی در عصر کرونا» مقاله خود را ارائه میکند. «تحول در آموزش دانشگاهی مبتنی بر رسانههای دیجیتال در عصر کرونا» نیز عنوان مقالهای است که یونس سخاوت ارائه میدهد.
در ادامه بهروز مینایی درباره «بررسی تأثیر کرونا در صنعت بازیهای رایانهای» نظرهای خود را بیان خواهد کرد.
سخنرانی علیرضا گلپایگانی درباره «استفاده از ظرفیتهای انیمیشن برای آگاهیبخشی جامعه» پایانبخش نشست اول این هماندیشی خواهد بود.
در دومین نشست این هماندیشی نیز چهار مقاله برگزیده دریافتی ارائه خواهد شد.
هماندیشی «هنر و رسانههای ارتباطی در عصر کرونا» روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، همزمان با روز جهانی ارتباطات، از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰، بهصورت وبینار برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
منبع:ایسنا
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0